Gå til innhold

What?? Bilen min har fått en "bror".


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig like!

Bilen min har også en "bror" som bor ikke så langt unna oss og som i tillegg til like felger etc. har reg. nr. som begynner med de to samme bokstavene.

Første gang jeg havnet på siden av ham på E6 må jeg si at jeg skvatt en smule :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig med deg her.

Det er jo et hav av ting som er ulike på de to bilene.

Jeg skjønner hva du mener men det går an å forveksle de to bilene hvis du ikke har "peiling" på BMW. Spessielt hvis du møtter en av de etter veien.

Dessuten er ikke røde oppjazza Touringer så veldig vanlig å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da litt forskjeller, og så lenge den holder seg unna Trøndelag er det vel ikke så farlig.

Han har de mindre pene ACS-felgene da.. De du (og nå jeg også) har er definitivt mye penere. Synes totalt sett bilen din er mye penere enn den i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk ser ut til å reagere på lav kilometerstand på bmw-er. Men men, min mors bil ble kjøpt for ett år siden sånn ca akkurat og den har akkurat rundet 10.000, så det trenger ikke være så alt for langt unna sannheten.

Min '95-mod har trillet 114.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så unormalt å kjøre 10 - 12.000 i året. Min mors bil er i høyeste grad en bruksbil (Riskoker... Umulig å omvende....) og den har vel ikke passert 50' ennå til tross for at den er fem år gammel. Brukes jo bare til og og fra jobb og på en og annen langtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært mer skeptisk til lav kmstand på en 5-serie enn en 3-serie. 3-serier kan veldig gjerne være andrebilen i familier, og dermed bare brukes til og fra jobb (ofte ikke langt unna), og noen småturer til butikken. En større bil brukes da gjerne på ferieturer og når familien skal ut på turné.

Andrebilen til foreldrene mine er en bil på størrelse med E36 (trolig litt større), og den går vel rundt 8k i året (max 10k)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig med deg her.

Det er jo et hav av ting som er ulike på de to bilene.

Jeg skjønner hva du mener men det går an å forveksle de to bilene hvis du ikke har "peiling" på BMW. Spessielt hvis du møtter en av de etter veien.

Dessuten er ikke røde oppjazza Touringer så veldig vanlig å se. :)

Det var en rød Touring til salgs litt tidligere, den synest jeg liknet litt mer. Den hadde sorte M3 speil og noen andre felger, ellers var mye likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...