Gå til innhold

Vårpuss i Rogaland


Gaute
 Share

Anbefalte innlegg

Lørdag 2. April blir det vårpuss for medlemmer av BMWCCN i Rogaland. Adressen for dagen er Bilpleiespesialisten i Hillevågsveien 101, Stavanger. Prisen er i år satt til kr 250,- og det blir servert kaffe/brus og noe å bite i.

Dette er en gylden anledning til å få bort vinterens rester fra lakken, og ikke minst en flott mulighet til å bli bedre kjent med andre BMW entusiaster. Det blir garantert en sosial dag, med mye gode bilpleietips!

Har du spørsmål, eller ønsker å melde deg på, kan du kontakte Stig Johansson på tlf: 91 16 35 27 eller stig.johansson@online.no

Og hvis du ikke er medlem i BMW Car Club Norway, så kan du melde deg inn på stedet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er meg Gaute sikter til. Hvis noen her på forumet vil være med og ikke tørr å ringe eller sende mail, kan de sende en PM. Sjekker siden her hver ettermiddag/kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, d va godt.... kan jo selvfølgelig ikke på lørdag jeg heller :(

Helsikkes jobb jeg har asså :twisted::twisted::twisted:

Si til sjæfen din at du må ha fri for du skal ha vårpuss på BMW'en. Jeg hadde hvertfall gitt deg fri!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, d va godt.... kan jo selvfølgelig ikke på lørdag jeg heller :(

Helsikkes jobb jeg har asså :twisted::twisted::twisted:

Si til sjæfen din at du må ha fri for du skal ha vårpuss på BMW'en. Jeg hadde hvertfall gitt deg fri!

:P

Hehehe, hadde det bare vert så enkelt...

Jeg har vel den mest usympatiske og mest egoistiske sjefen som finnes... så det går nok ikke :cry:

Får prøve å få deg til sjef da, når jeg finner meg ny jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer som Tåmi sier. Pluss du kan få drikke så mye kaffi du bara vil. Bare husk at jeg og skal ha. Så fixer vi alltid noe småting å bite i og litt brus.

Så er det jo så klart det sosiale som teller veldig mye.

Må heller ikke glemme at Jan (høvdingen på Bilpleiespesialisten) stiller med gode råd og vink. Hjelp gir han også.

Jeg har på dette tidspunktet 8-9 påmeldte til førstkommende lørdag. Vi kan få inn max 15 biler. Så det er da 6-7 plasser igjen.

Den 30. har jeg nå 4 som har meldt seg på. Samme max antall biler.

Husk at hvis du melder deg på så er det bindende. Det har vi mått gjøre pga. folk ikke har mødt opp tidligere, og vi egentlig har vært for få. Vi må jo tenke på at Jan stiller plass og seg selv til rådighet på en fridag.

Vel møtt folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...