Gå til innhold

Ta ut kasettspiller, mangler "pinnene"!


Anbefalte innlegg

Jeg skulle prøve å ta ut kasettspilleren (!!) som står i gamlingenes Subaru, men det ser ut til at man trenger disse pinnene for å få den ut.

Selvfølgelig har fattern ikke anelse om hvor de er, så jeg lurer på om man kan bruke noe anna for å lirke den ut?

Har faktisk prøvd med baufil-blad uten hell :oops:

Til opplysning er dette en originalspiller av merket Philips DC 722 som står i en Subaru Legacy '96 stasjonsvogn.

Takker for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten bit med streng skulle vel også gjøre nytten. Må ha litt tykk streng som ikke bøyer seg ved første motstand da. Den kan du jo klippe opp i passelig lange biter og stikke i alle hullene. Det har jeg gjort mange ganger..... Alle bilene jeg har kjøpt har hatt kasettspillere som var utdaterte og var modne for utskiftning :roll: , og selvfølgelig var utstyret til spilleren borte.... :roll: Da var det frem med strengbitene og rykke, lirke og banne til spilleren var ute. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm du kan prøve det jeg gjorde. Finn drillen, og ta det største borret du finner. Bor inn i kasettspilleren og røsk den ut.

Haha! Trur ikke fattern blir så glad da, han så litt skeptisk på meg når jeg gikk med baufila inni bilen 8)

Meen, har vært så heldig å finne ei sjappe som faktisk hadde utstyret, å den ligger appåtil rett borti høgget. Så jeg fær dit til helga med bilen å napper ut kasettspilleren.

Takk for kreative tips da! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...