Raven Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 tenkte vi kunne ta en liten lenk på hva det beste med sommeren er. Bare for å få opp stemningen enda mer mine beste er: biltreff grilling sommerdekk og felger varme cruising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 damer i miniskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 hva med damer som kjører i fine bmw`er da?? hehe \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Eller hva med damer som kjører BMW i miniskjørt. Sommeren for meg er bilturer nedover kontinentet til Rivieraen og/eller sørlandet med svaberg, reker og hvitvin. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Båt-turer om sommeren med venner er rett og slett konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Sitte i solveggen og beundre BMW'en min med en øl i handa Og lettkledde damer seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 -grilling + noen øl -biltreff -lettkledde damer -ferie -båtliv -bading og selvfølgelig å ta ut bilen etter vinterdvalen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Ta ut motorsykkelen, å se turtallsnåla passere 15000 o/min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 - Båt turer - Grilling - Øl - Ferie Kommer til å savne båten, når den forsvinner til mandag. Sommern blir ikke det samme uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Sommer: 1.Bmw med sommerdekk/felg 2.Sol og varme 3.Dama/damer? 4.Bade 5.Hyttetur i oksrødkilen 6.Holmetur/beach party 7.Hankø - Is og brus på Shell (kjøpe av Hilde ;D ) og VG 8.HYDROLIFT 9.World Class Offshore GP i Oslo 10.Princess 65-tur m/ thea 11.PARTY! 12.Postgirobygget - IDYLL 13.Golf på diverse baner rundtom i noreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Ta ut motorsykkelen, å se turtallsnåla passere 15000 o/min Så enig, så enig! Etter at man har gjort det kan man sette seg ned å grille å ta et par øl eller ti. Damer (i miniskjørt) er en del av grillfesten som kommer på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Ingenting er som og høre lyden og kjenne pådraget av Hayabusan når jeg vrir til med høyrehånda og ser speedometernåla nesten vrenger seg,da er det sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Jeg må vel påstå at det dreier seg mest om to ting: Damer og varme. Sol er det ikke så mye av uansett her i nord, så det er bare å glemme. Håper å få tatt dykkersertifikat til sommeren, dykking er rå skøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Det beste med sommeren er : At det er varmt ute.. Å få sommerferie! Å kunne cruise rundt i nyvasket BMW i miniskjørt :D (jeg gjør faktisk det også ) Å ligge i sola og nyte kald rusbrus Mange gode partys Å kunne reise vekk....til mer eksotiske strøk med palmer, hvite strender, billig drikke og sinnsyke nattklubber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Ta ut motorsykkelen, å se turtallsnåla passere 15000 o/min hehe. hvorfor ikke 19000?? kjører du 2-takt du og eller?? sommeren er sykkelkjøring mack og party! ang mack må jeg jo støtte lokalpilsa sef.......... så en kjørte hayabusa spare.spare jeg ja....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå