Gå til innhold

bmws delelager program??


Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

er det noen her som vet hva bmws delelager program heter, eller hvor jeg kan få tak i det? driver på å laster ned volvo sitt nå, bare for å se hvordan det er. det står jo masse nødvendige ting og slikt!

ETK,kan lastes ned på div,fildelingsprogram.

Tror jeg lastet ned min versjon på Emule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her som vet hva bmws delelager program heter, eller hvor jeg kan få tak i det? driver på å laster ned volvo sitt nå, bare for å se hvordan det er. det står jo masse nødvendige ting og slikt!

ETK,kan lastes ned på div,fildelingsprogram.

Tror jeg lastet ned min versjon på Emule.

Alternativt kan du spørre en BMW forhandler/verksted om å få en gammel CD med ETK...de får 5-6 nye disker i året så det burde være mulig å få en gammel de har liggende. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det ikke BMW TIS?? Hva er det jeg driver å laster ned da? :P

Jeg vet ikke hva du laster ned, men BMW´s delekatalog heter "Elektronischer Teilekatalog" eller "ETK" (eng. Electronic Parts Catalogue). :D

"TIS" tror jeg har mer med monteringsveiledning å gjøre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det ikke BMW TIS?? Hva er det jeg driver å laster ned da? :P

Jeg vet ikke hva du laster ned, men BMW´s delekatalog heter "Elektronischer Teilekatalog" eller "ETK" (eng. Electronic Parts Catalogue). :D

"TIS" tror jeg har mer med monteringsveiledning å gjøre. :wink:

TIS er Technical Information System og inneholder service-anvisninger osv. Denne er uvurderlig for gjør-det-selv mekanikeren. Dessverre flyter det mest rundt russiske utgaver av denne :? TIS er nemlig språkspesifikk.

ETK inneholder kun sprengskisser med delenummer pluss overganger til nyere nummer samt deleanvending på modeller. ETK inneholder flere språk på samme installasjonsmedia.

For moteringsanvisninger må man se etter EBA eller EinBauAnleitungen. Denne inneholder PDF'er med moteringsanvisninger for alt ettermonterbart utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...