John H Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Den blå caben er finest av de to der synes eg..er noke merkli med den grønne, veit ikkje ka? Den blå er Kercher sin..er vel bra pris på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 5900,- hos de fleste forhandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 5900,- hos de fleste forhandlere. *host* prute *host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Mens vi snakker om e46 front på e36. Jeg har nettopp fått meg en sånn men har ikkje montert den enda. Det jeg lurer på er hvilken farge jeg burde ha på gitteret? (jeg har diamant-svart metallic). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 hehehe, jeg er ikke så kjent med sånne kjøpetriks. Det er så skummelt i Norge, selgerene er så stannhaftig. Prøver man å prute så ser man nesten faenden i øynene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Bare jeg som synes E46-fronten over er grei på E36 eller? Ser ut som anti-E46-M3-front-på-E36 har tatt fullstendig over her... Jepp, du har dårlig smak. Stor, rund og bryter helt med designet på resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Mens vi snakker om e46 front på e36. Jeg har nettopp fått meg en sånn men har ikkje montert den enda. Det jeg lurer på er hvilken farge jeg burde ha på gitteret? (jeg har diamant-svart metallic). svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Det jeg lurer på er hvilken farge jeg burde ha på gitteret? Forhåndsvis mørk, og så anbefaler jeg deg å monter en svart plate på baksiden av gitteret. Det ser grusomt billig ut når man kan se rett gjennom fangeren og ned i asfalten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Det jeg lurer på er hvilken farge jeg burde ha på gitteret? Forhåndsvis mørk, og så anbefaler jeg deg å monter en svart plate på baksiden av gitteret. Det ser grusomt billig ut når man kan se rett gjennom fangeren og ned i asfalten. ufattelig korrekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå