Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg får visst igjen over 11.000,-. :)

Helt utrolig egentlig, med tanke på at jeg kun tjente 100k i fjor (flyttet og begynte på skole igjen). Betalte skatt for 270-280k uten å tenke over det. Hadde faktisk ingen som helst anelse om at jeg kom til å få igjen noe som helst nå. :o

Skrevet
Jeg får visst igjen over 11.000,-. :)

Helt utrolig egentlig, med tanke på at jeg kun tjente 100k i fjor (flyttet og begynte på skole igjen). Betalte skatt for 270-280k uten å tenke over det. Hadde faktisk ingen som helst anelse om at jeg kom til å få igjen noe som helst nå. :o

hmm.. lurer på hva du skal bruke de pengene til.. :lol:

Skrevet

Jeg har ikke fått noe brev ennå. Er det et godt eller dårlig tegn? :roll:

Har forresten ikke anelse hvordan jeg ligger an. Burde jo ha sett over det litt men lar det somregel bare skure og gå.

Har somregel fått igjen men i fjor måtte jeg ut med 4000,-

Skrevet

Sjekk fradragene deres godt - spessilet hvis dere har lang vei til jobb..

Fikk sjokk da jeg så på min: litt over 7 000 i baksmell. Så så jeg at de hadde glemt reisefradraget og vips så skulle jeg ha igjen ca 15 laken...

Skrevet
Jeg har ikke fått noe brev ennå. Er det et godt eller dårlig tegn? :roll:

Postomdelingen har flere dager på å få ut den, så det er nok bare tilfeldig.. Fikk ikke min idag jeg heller, men husverten fikk sin..

Skrevet

Jeg sørger alltid for å få igjen penger og i fjor havnet de i/på en viss E34. I år blir det nok nye dekk på Coupèen. (Den bilen "spiser" bakdekk og de er ikke gratis... :roll: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...