Mirakulix Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 damn, må betale 700,- jeg hehe. Kunne blitt værre. Gleder meg til Feriepengene *ooh* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 jeg har en veldig stygg følelse av at jeg må betale mye tilbake, vel vel må vente til brevet kommer først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jeg får visst igjen over 11.000,-. Helt utrolig egentlig, med tanke på at jeg kun tjente 100k i fjor (flyttet og begynte på skole igjen). Betalte skatt for 270-280k uten å tenke over det. Hadde faktisk ingen som helst anelse om at jeg kom til å få igjen noe som helst nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jeg får visst igjen over 11.000,-. Helt utrolig egentlig, med tanke på at jeg kun tjente 100k i fjor (flyttet og begynte på skole igjen). Betalte skatt for 270-280k uten å tenke over det. Hadde faktisk ingen som helst anelse om at jeg kom til å få igjen noe som helst nå. hmm.. lurer på hva du skal bruke de pengene til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jippi, må betala 3600,- jaggu godt å bli kvitt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jeg har ikke fått noe brev ennå. Er det et godt eller dårlig tegn? Har forresten ikke anelse hvordan jeg ligger an. Burde jo ha sett over det litt men lar det somregel bare skure og gå. Har somregel fått igjen men i fjor måtte jeg ut med 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Fikk igjenn 2500 jeg. Hadde håpet på mere men..... Så lenge jeg ikke ble skyldig så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Sjekk fradragene deres godt - spessilet hvis dere har lang vei til jobb.. Fikk sjokk da jeg så på min: litt over 7 000 i baksmell. Så så jeg at de hadde glemt reisefradraget og vips så skulle jeg ha igjen ca 15 laken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Eg fikk igjen 3212 norske deilige kroner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jeg har ikke fått noe brev ennå. Er det et godt eller dårlig tegn? Postomdelingen har flere dager på å få ut den, så det er nok bare tilfeldig.. Fikk ikke min idag jeg heller, men husverten fikk sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 fikk igjend 8000 jeg gitt. lurer på hva jeg skal bruke de til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 woho! 2500,- i restskatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jeg sørger alltid for å få igjen penger og i fjor havnet de i/på en viss E34. I år blir det nok nye dekk på Coupèen. (Den bilen "spiser" bakdekk og de er ikke gratis... ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 fikk igjen 697kr jeg:D tjoho... fryktet baksmell.. penger i + er alltid bra, selv med småpenger:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå