Power Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 du kjører ford så jeg blir bare enda mer sur. er du som skulle ha fått baksmell ikke jeg Hehe. Blir bmw etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Frua fikk en liten smell på 13500.- Jeg har ikke fått min enda men jeg tror jeg skal få igjen siden jeg har betalt inn litt ekstra hver måned men det er jo aldri godt og vite med blodsugeretaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 venter i spenning, har ikke fått brev ennå. til dere som har fått tilbake penger, blir de utbetalt med engang eller er det en viss dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 juni/juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 æsj.... har heller ikke fått den enda *vente rastløst som fy* Håper håper på penger igjen !!!! blir det bak smell griner jeg blod ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Får tilbake 26000,-! Hvordan skal jeg kunne holde dette hemmelig for kona...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Fikk igjen 1200..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Får tilbake 26000,-! Hvordan skal jeg kunne holde dette hemmelig for kona...? Du får gjøre som jeg gjør når jeg kjøper sko; "Nedskrive" verdien på det du kjøper kraftig (Salg, siste paret, brukt på visning osv. osv.) og spre innkjøpene over tid . Ellers er det jo fullt mulig å rote bort 26' uten å få noe særlig igjen for dem har jeg sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Får igjenn ca 12000,-!!! Til tyskland og hente rå E30 ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Yahoo, der va den endeli i postkassen, 3000,- igjen :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Der kom den ja..6500kr igjen..herligt, får sjekke godt over den ser at reise fradrag ikkje er med + mangle litt lån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 WOOHOO,fikk igjen 7500.- Men gleden ble jo kortvarig siden jeg dekke opp det frua fikk i baksmell,arg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Da er foreløpig status at 7 stk. av oss må betale og hele 24 stk. får penger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 juni/juli sammen med feriepengene, deiligggggggggg, må vel jobbe ekstra hardt den måneden og få en pen sum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 WOOHOO,fikk igjen 7500.- Men gleden ble jo kortvarig siden jeg dekke opp det frua fikk i baksmell,arg Det er nettop det jeg mener; hvordan holde dette hemmelig for kona? Min fikk også baksmell - ender vel opp med at jeg også må gjøre som deg prenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå