BalleKnalle Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Bilen ble testet av et Italiensk blad.. Prisen var 93,350 € = 766,003,- Norske kroner og 50øre En slik pris kan vi vel se langt etter her hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Ser ut som den blir skikkelig testet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Ser ut som om den får kjørt seg der ja! Hvis jeg begynner å spare nå, så kansje.... jeg mener,jeg hadde jo tenkt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Ser ut som den blir skikkelig testet også. Ja...sjekk høyre forhjul på det øverste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Ser ut som den blir skikkelig testet også. Ja...sjekk høyre forhjul på det øverste bildet. er det ikke sånn en BMW skal kjøres da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 For en bil... Ja skulle ønske den var like billig her i Norge, då hadde jeg kansje hatt råd til en brukt en om noen år... Nei, Vi får flytte til Sverige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Ser ut som om den får kjørt seg der ja!Hvis jeg begynner å spare nå, så kansje.... jeg mener,jeg hadde jo tenkt...... aldri for sent å begynne å spare, kanskje jeg også kunne tenke meg en sånn, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 det er en skikkelig drapsmaskin som sitter i den bilen!! v10! for litt siden så var det en som la ut en film av en slik m5, har dere sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Herlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Prisen i Norge er visst fra 1.595.000,- fant jeg ut i går. Da var BMW Norge på besøk hos Bavaria med et eksemplar, og jeg var så heldig å få meg en prøvetur. Rett og slett en heftig bil, kan man si. Den er jo egentlig ganske tung, men det merker man overhodet ikke. Den har 7 gir, og når man har tømt det tredje kan man bare innstille seg på pallespikring, og en lang tid uten førerkort dersom politiet skulle være i nærheten. Lyden av 10-eren er helt fantastisk, og gir virkelig følelsen av at man kjører noe som har krefter. Jeg turde ikke mer enn ca 7000rp, men HERREGUUUD for en opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Kan jeg tenke meg. .. En E60 M5 står veldig høyt på lista mi hvis jeg vinner i Lotto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg har jo alltid sett for meg at M5'en er en bra bil, men jeg hadde forventet at den skulle føles litt tyngre. Den havnet plutselig på "har-lyst-på"-listen min En vakker dag...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 For en bil... Ja skulle ønske den var like billig her i Norge, då hadde jeg kansje hatt råd til en brukt en om noen år...Nei, Vi får flytte til Sverige.. mej også mej også.. da skal jeg ha den bilen å den bilenå den bilen........ å et eget parkerings hus :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 For en bil... Ja skulle ønske den var like billig her i Norge, då hadde jeg kansje hatt råd til en brukt en om noen år...Nei, Vi får flytte til Sverige.. mej også mej også.. da skal jeg ha den bilen å den bilenå den bilen........ å et eget parkerings hus :) Slapp av din tannpirker... har itte du M da... hæll ser det berre slik ut kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 For en bil... Ja skulle ønske den var like billig her i Norge, då hadde jeg kansje hatt råd til en brukt en om noen år...Nei, Vi får flytte til Sverige.. mej også mej også.. da skal jeg ha den bilen å den bilenå den bilen........ å et eget parkerings hus :) Slapp av din tannpirker... har itte du M da... hæll ser det berre slik ut kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå