Siv Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Satt ut å grilla sammen med rtengvik og dama hans i går. Nå er grillsesongen snart i annmars! \:D/ D var så innmari deilig å sitte der i solsteiken og kjenne duften av grilla mat! D er liksom noe spesielt med sommeren.. D er vel ikke lenge til man kan sitte å ta seg en utepils heller! Tenk dere, Utepils og sol! D er hærli'! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Den er ikke bare snart i gang - den *er* i gang. Hadde første grillings for noen dager siden. Det er fortsatt kjølig i lufta, men blå himmel og sol hjelper på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 både årets første utepils på brukbar i Trondheimog årets første park grilling ble tatt denne uka her.. herlige tider i møte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Grilling og sol er livet az.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 jeg vil ha snø, klarer ikke å burne jo med de usle hestene mine, huff.. men grilling er vel deilig det å, pleier å grille på bygdøy, ulvøya i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Det begynner å hjelpe med vår og varme her i Danmark også så det blir vel litt grillings til uken kan jeg tenke meg. Hagemøblene er i alle fall kommet på plass og det er 15-16 varmegrader i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 tssk danmark er jo ingenting, hadde 22 grader i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 tssk danmark er jo ingenting, hadde 22 grader i sola Det er akkurat det som er så merkelig...det er temmelig ofte varmere i deler av Norge enn det er i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Det er akkurat det som er så merkelig...det er temmelig ofte varmere i deler av Norge enn det er i Danmark. Spesielt i Vestfold kanskje? Det er jo det stedet i Norge med flest soldager, så jeg håper at det blir en skikkelig vår/sommer i år, for fjorårets sommer var kjip! Akkurat der og da var det like greit, siden jeg hadde matte og fysikk hele dagene, men i år vil jeg se hva Vestfold-sommeren er god for. Kanskje den bare er skryt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Det er akkurat det som er så merkelig...det er temmelig ofte varmere i deler av Norge enn det er i Danmark. Spesielt i Vestfold kanskje? Det er jo det stedet i Norge med flest soldager, så jeg håper at det blir en skikkelig vår/sommer i år, for fjorårets sommer var kjip! Akkurat der og da var det like greit, siden jeg hadde matte og fysikk hele dagene, men i år vil jeg se hva Vestfold-sommeren er god for. Kanskje den bare er skryt? Jeg har feriert endel på Vesterøya utenfor Sandefjord, Tjøme og Nevlunghavn...de stedene tror jeg er noe av det beste sommer-Norge kan by på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Grillsesongen min er også i gang, jeg har lakkert nyrene rundt grillen sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå