Siv Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 Satt ut å grilla sammen med rtengvik og dama hans i går. Nå er grillsesongen snart i annmars! \:D/ D var så innmari deilig å sitte der i solsteiken og kjenne duften av grilla mat! D er liksom noe spesielt med sommeren.. D er vel ikke lenge til man kan sitte å ta seg en utepils heller! Tenk dere, Utepils og sol! D er hærli'!
Gunnar Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 Den er ikke bare snart i gang - den *er* i gang. Hadde første grillings for noen dager siden. Det er fortsatt kjølig i lufta, men blå himmel og sol hjelper på.
Raven Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 både årets første utepils på brukbar i Trondheimog årets første park grilling ble tatt denne uka her.. herlige tider i møte nå
///M Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 jeg vil ha snø, klarer ikke å burne jo med de usle hestene mine, huff.. men grilling er vel deilig det å, pleier å grille på bygdøy, ulvøya i oslo.
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 Det begynner å hjelpe med vår og varme her i Danmark også så det blir vel litt grillings til uken kan jeg tenke meg. Hagemøblene er i alle fall kommet på plass og det er 15-16 varmegrader i solen.
hypolisot Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 tssk danmark er jo ingenting, hadde 22 grader i sola
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 tssk danmark er jo ingenting, hadde 22 grader i sola Det er akkurat det som er så merkelig...det er temmelig ofte varmere i deler av Norge enn det er i Danmark.
Gunnar Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 Det er akkurat det som er så merkelig...det er temmelig ofte varmere i deler av Norge enn det er i Danmark. Spesielt i Vestfold kanskje? Det er jo det stedet i Norge med flest soldager, så jeg håper at det blir en skikkelig vår/sommer i år, for fjorårets sommer var kjip! Akkurat der og da var det like greit, siden jeg hadde matte og fysikk hele dagene, men i år vil jeg se hva Vestfold-sommeren er god for. Kanskje den bare er skryt?
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 Det er akkurat det som er så merkelig...det er temmelig ofte varmere i deler av Norge enn det er i Danmark. Spesielt i Vestfold kanskje? Det er jo det stedet i Norge med flest soldager, så jeg håper at det blir en skikkelig vår/sommer i år, for fjorårets sommer var kjip! Akkurat der og da var det like greit, siden jeg hadde matte og fysikk hele dagene, men i år vil jeg se hva Vestfold-sommeren er god for. Kanskje den bare er skryt? Jeg har feriert endel på Vesterøya utenfor Sandefjord, Tjøme og Nevlunghavn...de stedene tror jeg er noe av det beste sommer-Norge kan by på.
Tommy Skrevet April 2, 2005 Skrevet April 2, 2005 Grillsesongen min er også i gang, jeg har lakkert nyrene rundt grillen sorte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå