Gå til innhold

Huskeliste: #1 - Ikke spraylakker ting i gangen

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

hehe!

Hørtes ikke lurt ut..

Skal prøve å ikke gjøre d samme!

Skal lakkere touringen om ikke alt for lenge!(den ser helt forj#%&" ut! :roll: )

hehe :wink: ikke med sprylakk akkurat da...

skal du hellakkere bilen??

har du fått en pris på det?

vurderer å lakke min jeg oxo den begynner å få mye kjøpesenter skader grrrr... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo det at 70% av lakken ender opp som partikler som flyr rundt i luften mens bare 30% sitter seg fast på objektet man lakker..

PS! Har lakkert terassegulvet til min mor med grunningslakk pga at jeg dekket litt for lite til... Hysj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste #3 - Hvis så mye som 70% av lakken ender opp som partikler i luften er det helt sikkert en veldig god ide´å bruke en godkjent maske til å puste gjennom...også selv om det kun handler om spraybokser. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en veldig veldig vikte huskeliste,

IKKE LAKKER TING INNI ROMMET DITT KLOKKEN 02:00 PÅ NATTA DA DU DREPER HELE FAMILIEN AV DEN GODLUKTA PLUSS AT MASSE ANNET BLIR LAKKERT OGSÅ.

TRO MEG DA FÅR DU KJEFT ASS.

lille meg satt i rommet og tenkte å lakkere pc kabinettet mitt, gjorde det inni rommet mitt, gjett om familien klikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE LAKKER TING INNI ROMMET DITT KLOKKEN 02:00 PÅ NATTA DA DU DREPER HELE FAMILIEN AV DEN GODLUKTA PLUSS AT MASSE ANNET BLIR LAKKERT OGSÅ.

lille meg satt i rommet og tenkte å lakkere pc kabinettet mitt, gjorde det inni rommet mitt, gjett om familien klikka.

Hehe :lol: Ja det kan jeg godt tenkt meg at de gjorde :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...litt "OT" nå, men lille meg (sånn ca. 12 år gammel) satt også på gutterommet og eksperimenterte litt midt på natten. Jeg spraylakkerte ikke ting, men jeg skulle bare teste hva som skjedde med Airfix byggesettene (tanks, fly, båter etc.) når man puttet relativt kraftige kinaputter inne i modellene. *KABOM* og nesten hele rommet var fylt med plastikkdeler, røk og kruttstøv. :D Temmelig kult, men det ringte ganske kraftig i ørene etterpå og det ble ikke bedre når Muttern kom inn på rommet skikkelig forbannet. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tydeligvis flere enn meg som har gjort dumme ting med sprayboks. ;)

Det teiteste er egentlig at jeg "aldri" lærer når det gjelder mekkeklær. "Orker ikke skifte, skal jo bare..." ... og det ender sjelden bra. I går spraylakkerte jeg i den 1kvm store gangen med 3-4 uker gammel G-star bukse (1300 schpenn). :? Bra den er i lysslitt svart dongeri, for spraystøvet (som må være der, gulvet var jo dekket) viser ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute med venner en kveld og slappet av, etterhvert begynte det å bli kjedelig så jeg tenkte sprayer litt på hengsler og sånt i bilen, kom på at setene var litt vrien å få bakover,tenkte å smøre der, men det var jo veldig mørkt da, tok fram lightern for å lyse og begynner å spraye plustelig sier det poff og en heftig svær flamme rett foran nesen på meg og det begynner å brenne under setet, først står jeg bare der sjokkert og tenker hva skal jeg gjøre, begynner å blåse noe jævlig, det går ikke, putter fingrene inne, jeg brenner meg, så kommer kompisen min løpende og kaster snø der inne.klarte ikke å tenke klart, stakar bilen min.

:oops::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...