Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Va å så på løp idag....IS'en e30 tok biler som Subaru Impreza GT, WRX, ny 911, evo 7, med mer. :D

...og når skal BMW ta seg sammen å konstruere en "moderne" E30 318iS ? Den generelle interessen for akkurat den modellen er utrolig stor. Se f.eks bare på http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=34250 ... ca. 2000 svar og ca. 35500 ganger er svarene lest. \:D/

Skrevet
Det er faktisk bare noen få av de innleggene i den tråden jeg ikke har lest. :roll:

Ja, jeg har hatt E30 318is. :D

Jeg burde vel egentlig nyansere mitt ønske litt...på mange måter er vel nettopp E36 318Ti (som jeg ser at du har i dag) en moderne E30 318iS...eller kanskje en "mer moderne" E30 318iS. :wink:

Hva om BMW satset på å konstruere en 120iS med sånn ca. 170 HK (R4)...uten Valvetronic, men med en 6-trinns gearkasse ?

Skrevet

318ti er nok på mage måter ganske lik E30 318is men den kommer nok aldri helt opp på samme nivået når det gjelder kjøreglede.

1-Serien kommer jeg nok aldri til å bli fortrolig med utseende på så en is etterfølger i det karroseriet blir nok ikke så veldig interessann, iallefall ikke i mine øyne.

Skrevet
318ti er nok på mage måter ganske lik E30 318is men den kommer nok aldri helt opp på samme nivået når det gjelder kjøreglede.

1-Serien kommer jeg nok aldri til å bli fortrolig med utseende på så en is etterfølger i det karroseriet blir nok ikke så veldig interessann, iallefall ikke i mine øyne.

Jeg har som kjent problemer med alle Bangle´s kreasjoner, men hva betyr egentlig det ? BMW modellene har det designet de har og det må vi bare akseptere. :? Vi får håpe Banglemann får noen mer strikse rammer ved utviklingen av de neste modellseriene.

Skrevet

Jeg var rimelig sikker på at jeg kom til å like 1-serien når den kom ut i trafikken men der tok jeg feil. E90 derimot synest jeg er kanonfin (med unntak av baklysene da som er en aldri så liten bommert)!

Skrevet

Hmmm...jeg begynner så smått å like E60/E61, E65 har jeg aldri likt, E90 er jeg skuffet over og 1-serien er kanonfin (jeg var imidlertid skuffet da den kom). :D Så det er vel egentlig muligheter for alle modellene. :-k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...