Gå til innhold

KA POKKER?!

gassapaa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Va å så på løp idag....IS'en e30 tok biler som Subaru Impreza GT, WRX, ny 911, evo 7, med mer. :D

...og når skal BMW ta seg sammen å konstruere en "moderne" E30 318iS ? Den generelle interessen for akkurat den modellen er utrolig stor. Se f.eks bare på http://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=34250 ... ca. 2000 svar og ca. 35500 ganger er svarene lest. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk bare noen få av de innleggene i den tråden jeg ikke har lest. :roll:

Ja, jeg har hatt E30 318is. :D

Jeg burde vel egentlig nyansere mitt ønske litt...på mange måter er vel nettopp E36 318Ti (som jeg ser at du har i dag) en moderne E30 318iS...eller kanskje en "mer moderne" E30 318iS. :wink:

Hva om BMW satset på å konstruere en 120iS med sånn ca. 170 HK (R4)...uten Valvetronic, men med en 6-trinns gearkasse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318ti er nok på mage måter ganske lik E30 318is men den kommer nok aldri helt opp på samme nivået når det gjelder kjøreglede.

1-Serien kommer jeg nok aldri til å bli fortrolig med utseende på så en is etterfølger i det karroseriet blir nok ikke så veldig interessann, iallefall ikke i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318ti er nok på mage måter ganske lik E30 318is men den kommer nok aldri helt opp på samme nivået når det gjelder kjøreglede.

1-Serien kommer jeg nok aldri til å bli fortrolig med utseende på så en is etterfølger i det karroseriet blir nok ikke så veldig interessann, iallefall ikke i mine øyne.

Jeg har som kjent problemer med alle Bangle´s kreasjoner, men hva betyr egentlig det ? BMW modellene har det designet de har og det må vi bare akseptere. :? Vi får håpe Banglemann får noen mer strikse rammer ved utviklingen av de neste modellseriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...jeg begynner så smått å like E60/E61, E65 har jeg aldri likt, E90 er jeg skuffet over og 1-serien er kanonfin (jeg var imidlertid skuffet da den kom). :D Så det er vel egentlig muligheter for alle modellene. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...