te em Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 He he Vel kanskje i amerikanske BMW kretser. 4 raskeste BMW i verden. Sjekk ut: http://boostjunky.com/qm.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Norden var godt representert der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Norden var godt representert der ja! ja, 11 av 13 fra norden er jo rimelig overlegent.. og jeg vet det kommer mange nye raske turbo BMW`r fra sverige i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Hmmm...er det ingen fra Danmark og Island som turbokonverterer BMW´er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Hmmm...er det ingen fra Danmark og Island som turbokonverterer BMW´er ? joda! er et par i danmark med rundt 600hk, og jeg vet det er en 525 E-34 som er i sverige nå for "noen" oppgraderinger. tror dem sikter mot rundt 800hk i den.. Island vet jeg ikke noe om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 skjkønte ikke mye av den siden, er det dragrace det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 jepp, det er stripekjøring (402m). BMW er jo bygd for svingete veier, men de går ikke så værst rett frem heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå