Gå til innhold

Bilen tok fyr

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Enda en svakhet med bmw : DE SELV-ANTENNER !!!!!! føres opp blandt :

Olje lekk,girkasse, styrekuler forran, opphengskuler bak, Vann pumpe, rust, ventiltikking, termostat og alt eletrisk !!

Er jammen bra man betaler for kvalitet :D

Artig og kjøre men tragiske og vedlikeholde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Olje lekk,girkasse, styrekuler forran, opphengskuler bak, Vann pumpe, rust, ventiltikking, termostat og alt eletrisk !!

Meste av dette kan da gjelde alle biler når de får noen år på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har full kasko på bilen men eg veit ikkje om eg får igjenn like mye som den er verdt det vil vise seg! uansett en bmw skal ikkje dø på denne måten!

Var og såg på bilen min idag! det er ingenting igjenn av den! absolutt ingenting! eneste eg kjente igjenn bilen på var di 2 aluminiums felgene bak som ikkje var smeltet!

skal prøve og få tatt noen bilder! men det er triste greier, :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meste av dette kan da gjelde alle biler når de får noen år på seg...

Vel..... du har ikke eid eller vert borti mange biler du ? Kansje tysker , tyskere gjør nok det, enten det heter mercedes audi eller ww ..

Kan ikke huske sist jeg leste en japaner som selvantente eller grikassa røyk på, eller vanmpumpa.. Rust derimot JA ! det har de når de nærmer seg 15 år .. Uansett jeg kan ikke en gang tenke meg hvor jævelig det er og se bilen sin som et utbrent vrak :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg leste en japaner som selvantente eller grikassa røyk på, eller vanmpumpa.. Rust derimot JA ! det har de når de nærmer seg 15 år ..

Skal ikke si noe på at japanske biler generelt har lite feil, men feilfrie er de ikke.

Edit: Shit! Der har det brent bra. Kjipe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå dæven døtte sykkelstøtte...stakkars bayern din..og deg seff! mine største kondolanser til deg og dine...ikke et pent syn de bildene nei..håper at alt ordner seg med forsikring da, så du fortest mulig kommer deg på veien, bak rattet på våre kjære biler med stor B :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off off får frysninger i hele kroppen når eg ser bildene,,, kanskje di skulle vert sennsurert!

eg såg inni bilen der var det ingenting igjenn! bare masse fjører fra setene og baksetene var vekke takluke borte ratt oppbrent bare ratt stammen dashbord og alt gone gone!!!

og di fine bbs felgene med nye dekk framme som eg satt på på fredag!

savner bilen allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...