Bayern Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Vil bare slutte meg til de øvrige kondolanser, triste greier. Lykke til med forsikringsoppgjøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Anne takker for tilbudet, Og tusen takk for medfølelse til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Fikk sjokk jeg når jeg leste dette nå:S kondolerer:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 trist det der. Ang hvordan brannen startet, skyter jeg et skudd ut i luften. kablene som er tredd langs panseret på sidene (grøftlys, airbag, div til kjørecomp) er faktisk en svakhet på E36 som desverre altfor få vet om. det skjer ikke ofte, MEN det kan skje, at ledningene smelter sammen pga varme i motorrommet (spesielt de morkne). det som mest sansynligvis skje, er at det elektriske sytemet vil kuttes, og ingenting funker av lys og andre ting. om man er riktig uheldig, kan det ta fyr og ledes inn i coupen (les dashen) rundt der kjørecomp og klima pleier å være. bare en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 trist det der.Ang hvordan brannen startet, skyter jeg et skudd ut i luften. kablene som er tredd langs panseret på sidene (grøftlys, airbag, div til kjørecomp) er faktisk en svakhet på E36 som desverre altfor få vet om. det skjer ikke ofte, MEN det kan skje, at ledningene smelter sammen pga varme i motorrommet (spesielt de morkne). det som mest sansynligvis skje, er at det elektriske sytemet vil kuttes, og ingenting funker av lys og andre ting. om man er riktig uheldig, kan det ta fyr og ledes inn i coupen (les dashen) rundt der kjørecomp og klima pleier å være. bare en tanke. Men da vil ikke brannen utarte seg så jævlig fort tror jeg. Må nesten være bensin inne i bildet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Noen ganger skulle jeg ønske bilen min brant opp! Bruker alt for mye tid på den jævla bilen. Ja det er patetisk å ha følelser for en jern og plastikk klump. Men skjønner at det er kjipt uansett da! Penger er jo penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King_of Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 nei gammle beibs magneten min brent opp no blei eg veldig lei meg altso, den fine bilen me altmulige greie på altso. Da skjere i hjarta mitt må gå å ta meg ein conjak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Kondolanser for tap av den pene BMW'n som flere sa når de leste dette jeg FIKK frysninger i kroppen av og lese dette og bildene var forfærdelig Får ønske deg lykke til med forsikrings oppgjøret... håper du finner deg en like god og omså bedre bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Kondolanser for tap av den pene BMW'n som flere sa når de leste dette jeg FIKK frysninger i kroppen av og lese dette og bildene var forfærdelig Får ønske deg lykke til med forsikrings oppgjøret... håper du finner deg en like god og omså bedre bil. bedre bil blir vanskelig da men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Det er det man kaller Ettertenning Kondolerer Trist når det skjer sånn med en BMW, hadde det bare vært en Volvo som brant opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Det er det man kaller Ettertenning Kondolerer Trist når det skjer sånn med en BMW, hadde det bare vært en Volvo som brant opp Siste innlegg Skrevet: Ons Apr 13, 2005 17:53 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Ja kondolerer.. har du forresten fått deg ny bil? Hva ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Ja kondolerer.. har du forresten fått deg ny bil?Hva ble det? Kjøretøy: Ecco Sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Ja kondolerer.. har du forresten fått deg ny bil?Hva ble det? Kjøretøy: Ecco Sko vrom vrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 det er desverre sånn i de fleste tilfeller, at når en bil tar fyr brenner den veldig raskt opp. (vært på noen). man tenker vanligvis ikke over hvor mye som egentlig kan brenne i en bil, men all plast er jo laget av oljeprodukter, og plast finnes det masse av i de fleste biler, samme med skumgummi (setene). leste for en stund side at en 3-2-1 seters sofagruppe har like mye energi i seg som 200 liter bensin. alt brinner, når det blir varmt nok, desverre også en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå