Gå til innhold

Bilen tok fyr

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trist det der.

Ang hvordan brannen startet, skyter jeg et skudd ut i luften.

kablene som er tredd langs panseret på sidene (grøftlys, airbag, div til kjørecomp) er faktisk en svakhet på E36 som desverre altfor få vet om. det skjer ikke ofte, MEN det kan skje, at ledningene smelter sammen pga varme i motorrommet (spesielt de morkne). det som mest sansynligvis skje, er at det elektriske sytemet vil kuttes, og ingenting funker av lys og andre ting. om man er riktig uheldig, kan det ta fyr og ledes inn i coupen (les dashen) rundt der kjørecomp og klima pleier å være.

bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist det der.

Ang hvordan brannen startet, skyter jeg et skudd ut i luften.

kablene som er tredd langs panseret på sidene (grøftlys, airbag, div til kjørecomp) er faktisk en svakhet på E36 som desverre altfor få vet om. det skjer ikke ofte, MEN det kan skje, at ledningene smelter sammen pga varme i motorrommet (spesielt de morkne). det som mest sansynligvis skje, er at det elektriske sytemet vil kuttes, og ingenting funker av lys og andre ting. om man er riktig uheldig, kan det ta fyr og ledes inn i coupen (les dashen) rundt der kjørecomp og klima pleier å være.

bare en tanke.

Men da vil ikke brannen utarte seg så jævlig fort tror jeg. Må nesten være bensin inne i bildet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolanser for tap av den pene BMW'n som flere sa når de leste dette

jeg FIKK frysninger i kroppen av og lese dette og bildene var forfærdelig

Får ønske deg lykke til med forsikrings oppgjøret...

håper du finner deg en like god og omså bedre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolanser for tap av den pene BMW'n som flere sa når de leste dette

jeg FIKK frysninger i kroppen av og lese dette og bildene var forfærdelig

Får ønske deg lykke til med forsikrings oppgjøret...

håper du finner deg en like god og omså bedre bil.

bedre bil blir vanskelig da men vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

det er desverre sånn i de fleste tilfeller, at når en bil tar fyr brenner den veldig raskt opp. (vært på noen). man tenker vanligvis ikke over hvor mye som egentlig kan brenne i en bil, men all plast er jo laget av oljeprodukter, og plast finnes det masse av i de fleste biler, samme med skumgummi (setene). leste for en stund side at en 3-2-1 seters sofagruppe har like mye energi i seg som 200 liter bensin. alt brinner, når det blir varmt nok, desverre også en BMW :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...