Gå til innhold

M3 E 30 Sport Evolution


PK
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey PK. Du havna her du og ja.

Flotte bilder av M'en.

Ka ti ska far din selga Z4en t meg då? :)

Når du komme me det bil, kompressor/intercooler kit og 19 tommerene kosta han + 20.000 te pils!

Kjøba min heller?

Ellers dåh?

Meld dg inn på meg å någen kamerater sitt engelsk språklige forum www.autoaddicts.net der snakke me om bil, motorsport og bilspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey PK. Du havna her du og ja.

Flotte bilder av M'en.

Ka ti ska far din selga Z4en t meg då? :)

Når du komme me det bil, kompressor/intercooler kit og 19 tommerene kosta han + 20.000 te pils!

Kjøba min heller?

Ellers dåh?

Meld dg inn på meg å någen kamerater sitt engelsk språklige forum www.autoaddicts.net der snakke me om bil, motorsport og bilspill.

hehe. Må bare vinna i lotto. 19"ene kan han beholda. Hvis eg sko hatt den hadde d blitt skrudde 19" ACS Type IV.

Du får nok ikkje solgt din t meg. Min bil e tilogmed for gammal. Må ha nyere vett du. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey PK. Du havna her du og ja.

Flotte bilder av M'en.

Ka ti ska far din selga Z4en t meg då? :)

Når du komme me det bil, kompressor/intercooler kit og 19 tommerene kosta han + 20.000 te pils!

Kjøba min heller?

Ellers dåh?

Meld dg inn på meg å någen kamerater sitt engelsk språklige forum www.autoaddicts.net der snakke me om bil, motorsport og bilspill.

hehe. Må bare vinna i lotto. 19"ene kan han beholda. Hvis eg sko hatt den hadde d blitt skrudde 19" ACS Type IV.

Du får nok ikkje solgt din t meg. Min bil e tilogmed for gammal. Må ha nyere vett du. :D

Du meine det ja. Då komme du te å få vondt øve det faktum at eg ska kjøpe eldre bil enn den eg har. Ska ha 6er. Prosjektbil då, M5 3.8 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok me gammal bil når d e t prosjekt. Men eg har verken plass, tid eller penger til prosjekt. Ein bil og den må ver kjørbar kver dag.

Men prosjektet ditt høres jo spennende ut. D e vel ikkje far din sin røde vel? Nei, då e du ikkje heilt riktige. Den må forbli original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok me gammal bil når d e t prosjekt. Men eg har verken plass, tid eller penger til prosjekt. Ein bil og den må ver kjørbar kver dag.

Men prosjektet ditt høres jo spennende ut. D e vel ikkje far din sin røde vel? Nei, då e du ikkje heilt riktige. Den må forbli original.

Nei e du gal den forblir som den e, original. Ska kjøpe ein aen brukt. Far min ska for øvrig selge m635csi'en, så viss du kjenne någen me ca. 275000,- for mye må de bare ta kontakt. Eg e enige i at det e greit me nytt til hverdags, eg tenkte å få meg ein 118d te å bruke til vanlig og prosjekt 6 te morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil ja.. Men har aldri forstått hvorfor disse bbs felgene er så populære :-k D er jo så mange andre rå felger du får!!

BBS sine eldre brønnfelger er rått! Personlig har eg ikkje sitt ein e30 m3 me mer passende/kulere felger enn mine! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...