Riefarn Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Noen som har erfaring med montering av LCD skjerm? Kjører en 93mod E36 320. og har for de som kjenner til det 2 "hyller" under viftesstyringa... Der har jeg tenkt å montere en skjerm.... noen som har gjort det? tips? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 er vel det samme med tips egentlig, blir multimediasenter i stedet, men alltid moro med bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Har du tenkt å felle den inn, eller vil du ha den på en brakett? Vi pleier å bruke mobilbrakettter på jobb. F.eks. MTU sine. Vet at en slik blir festet i luftedysene. Da får du skjerme over spilleren og i senter at dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Har faktisk sett det en plass men husker ikke hvor det var visst ikke så vanskelig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 En kompis gjorde det med sin E36 91 mod, det gikk greit det. Men det var ikke kjørecomputer i den da, bare vanlig klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hadde det slik Mr.Stream beskriver det i førstebilen min: Bare med selvlaget holder. Var en grei måte siden det var enkelt å ta den av om bilen skulle stå parkert midt i sentrum noe sted over natta eller lignende. Liker ikke å ha slike ting "midt i glaningen". Men det er liten tvil om at rommene nedenfor tempstyringen hadde vært genialt om jeg ikke hadde hatt den store kjørecomputeren. Der går det jo an å gjøre det ganske lekkert. Har sett det sky/skinnkledd og full pakke. Blir skikkelig lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 hadde isåfall tenkt å felle inn, men blir en sånn: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-456 i stedet tror jeg... får noen fine tilbud gjennom jobben. får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 en kamerat har montert sin skjerm i rommet det hvor kjørecomputeren og det lille rommet under den var. er litt lavt å montere den der, da hvis man har bilen i 1,3 eller 5 gir så får man ikke sett hele skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 ja så et bilde av det engang... og en grunn til at jeg kjøper system.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå