iSmannen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ta bilde i mørket, skumring da? Så bra ut dette forresten. Gi det en uke så får jeg på mine sorte FK med HID i nærlysa. Må bare komme meg hjem fra kurs i kjøben først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hva har skjedd med blinklysene dine? Noen grunn til at de har fått sørgerand? Såg ikke bra ut, nei Hadde "sørgerand"(son du sier) rundt hele lyktesettet. gidasje å ta av på blinkersene siden nye blikersere(Black-Crystal) er på vei over fjellet pluss nye "sørgerander" fra Carzone. Enig det ser helt jalla ut sånn som det er nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Inpro sine har fine ringer, men er litt svake. Ta en titt på Frode sine under "Gjør det selv". De er bedre enn alle de ferdige lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Inpro sine har fine ringer, men er litt svake. Ta en titt på Frode sine under "Gjør det selv". De er bedre enn alle de ferdige lyktene. I skyggen: I sterk sollys: Trykk på bildene så blir de enda litt større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Frode sine er klart penest ja. Derfor har jeg bestilt like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Dere vet Hella lyktene kommer med svart bakgrunn og? Jeg har de på min bil og er meget fornøyd Har fått mangen positive kommentarer på de også, bare positive faktisk. En annen ting er at Hella er kvalitet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hella er klart penest, kanke kjøpe etterlikninger vettu, må ha det ordentlig Hvorfor er Hella ordentlig? Den viker jo som bare juling fra originalringene. Inpro og de andre ser jo nesten like ut som 5-seriens ringer. Det er de som er pene. Store og kuttet i toppen.. Hella sine ser ut. Jeg synes heller ikke at Hella sine lykter ser særlig bra ut. Ikke bare er ringene pittesmå og opp/ned, men lyset fra ringene går jo til alle kanter inne i chrome reflektorene slik at ringene nesten drukner inni der. Men det spørs jo hva man vil prøve å etterligne; original look eller styling look. Mine ser i hvertfall slik ut. Litt ot, men fåes disse til e34? =) De fine, store ringene Gjerne blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Dere vet Hella lyktene kommer med svart bakgrunn og? Jeg har de på min bil og er meget fornøyd Har fått mangen positive kommentarer på de også, bare positive faktisk. En annen ting er at Hella er kvalitet.... Jupp. Har du bilder av de på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hella er klart penest, kanke kjøpe etterlikninger vettu, må ha det ordentlig Hvorfor er Hella ordentlig? Den viker jo som bare juling fra originalringene. Inpro og de andre ser jo nesten like ut som 5-seriens ringer. Det er de som er pene. Store og kuttet i toppen.. Hella sine ser ut. Jeg synes heller ikke at Hella sine lykter ser særlig bra ut. Ikke bare er ringene pittesmå og opp/ned, men lyset fra ringene går jo til alle kanter inne i chrome reflektorene slik at ringene nesten drukner inni der. Men det spørs jo hva man vil prøve å etterligne; original look eller styling look. Mine ser i hvertfall slik ut. Litt ot, men fåes disse til e34? =) De fine, store ringene Gjerne blå Jepp, det er disse. Disse ringene er imidlertid helt runde (e46-lyktene er jo ikke helt runde..), men teknologien er den samme som på mine. Dvs. ringene inneholder et stoff som lyser på samme måte som lysstoffrør, i motsetning til andre patenter hvor 2 led-pærer i hver "ende" av ringen prøver å lyse den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Kankje litt feil uttale på at Hella er ordentlig, mente det ikke slik. Synes in-pro lyktene er fine men liker Hella sine best ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har disse på min e46. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _photo.php Finner de her: http://toyshop.no/catalog/default.php?c ... c0cc05c34b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ECR Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ett lite tips angående angeleyes.. Styr unna de aller billigste modellene.. Det er noe i at man stort sett får det man betaler for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Jeg er enig i at Hella sine ringer ikke er "riktige". Men jeg er imponert av lyset i lyktene mine. De lyser vanvittig mye bedre enn de originale gjorde. Utseende blir en smakssak. Min bil ser jo ikke akkurat spesielt original ut sånn i utgangspunktet, og derfor blir det helt greit, selv om ringene i lyktene er for små og opp ned. Men vær klar over en ting dere som lurer på å kjøpe Hella angeleyes: Hvis man kjøper chrome utgaven må man også bytte blinklys og grøftelys. Det ser helt rart ut med chrom/klarglass i hovedlysene og hvite eller oransje blinklys. De originale grøftelysene blir også veldig feil i fronten med denne kombinasjonen. Jeg hadde ikke tenkt på dette før jeg kjøpte angeleyes'ene, og ble forferdelig skuffet da jeg hadde montert dem. Gikk til forhandler samme dag for å kjøpe meg klarglass/chrome blinklys og grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hella er klart penest, kanke kjøpe etterlikninger vettu, må ha det ordentlig Hvorfor er Hella ordentlig? Den viker jo som bare juling fra originalringene. Inpro og de andre ser jo nesten like ut som 5-seriens ringer. Det er de som er pene. Store og kuttet i toppen.. Hella sine ser ut. Jeg synes heller ikke at Hella sine lykter ser særlig bra ut. Ikke bare er ringene pittesmå og opp/ned, men lyset fra ringene går jo til alle kanter inne i chrome reflektorene slik at ringene nesten drukner inni der. Men det spørs jo hva man vil prøve å etterligne; original look eller styling look. Mine ser i hvertfall slik ut. hva heter de angeleyes der? de var fine. chrome/svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hella er klart penest, kanke kjøpe etterlikninger vettu, må ha det ordentlig Hvorfor er Hella ordentlig? Den viker jo som bare juling fra originalringene. Inpro og de andre ser jo nesten like ut som 5-seriens ringer. Det er de som er pene. Store og kuttet i toppen.. Hella sine ser ut. Jeg synes heller ikke at Hella sine lykter ser særlig bra ut. Ikke bare er ringene pittesmå og opp/ned, men lyset fra ringene går jo til alle kanter inne i chrome reflektorene slik at ringene nesten drukner inni der. Men det spørs jo hva man vil prøve å etterligne; original look eller styling look. Mine ser i hvertfall slik ut. hva heter de angeleyes der? de var fine. chrome/svart? De heter Wheelpower Phosphyre Halos Enhanced v1. Nå er det imidlertid kommet en ny og forbedret versjon. Mine ringer er montert inne i originallykten, men man kan også få sett med xenon/h7 prosjektorlykter med disse ringene fastmontert. Med dette settet får man mange fiffige funksjoner som bl.a. at de kan skrus på fra fjernkontrollen. Det finnes også enklere versjoner av disse ringene fra samme leverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå