BUG Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Her er hella lyktene med svart bakgrunn... http://www.hella.com/produktion/HellaResources/WebSite/HellaResources/Internet_Picture/EN/Drivers/General/ACD_BMW_3_E36_black_1_C.jpg Mener faktisk at de ser bedre ut "in real life" som de sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har og Inpro lykter. De lyser muligens litt svakt i dagslys men ellers er de greie og se til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Frode sine er klart penest ja. Derfor har jeg bestilt like Er det noen som selger "Frode" ringer i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Ikke det jeg har sett, men det er jo bare å kjøpe fra ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har og Inpro lykter. De lyser muligens litt svakt i dagslys men ellers er de greie og se til. Litt off topic, men den bilen din så veeeeldig nice ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 9, 2005 Forfatter Share Skrevet April 9, 2005 Hella -angel-eyes'en mine kommer til mandagen :dskal ta bilder før og etter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Hadde Hella Angeleyes på min gamle bil, var vel de aller første angeleyes som kom. De var greie nok, men veldig svake i dagslys. Inpro sine er ok, men også litt svake og liker ikke den gule fargen på lyset. Liker bedre Hella sine; hvite, og sterkere lysstyrke. Tror jeg kommer til å gå for disse på bilen min snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå