Gå til innhold

høyttalere i hattehylla?


Anbefalte innlegg

Uanzett så er de små...

Byttet nettopp til 6x9 vha et ombyggingssett (200,- på bilradiospesialisten), var veldig enkelt å montere! Og lyden ble sehr gut 8)

Bilradiospesialisten har montert utallige lydsystemer i biler (spesielt e36) og vet hva som funker best med ditt budsjett... For 1500,- anbefalte dem hverfall ombygging til 6x9...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er større høyttalere som er foran enn bak?

Ring bilspesialisten og hør... De vet med 120% sikkerhet størrelsen på høytalerene både foran og bak...

Jeg klarer ikke å finne det ombyggingsettet på hjemmesiden dems.. veit du hvor jeg kan se det?

Fant det heller ikke på nettsiden, men er bare en plastikkdings som fungerer som en ramme som høytaleren kan festes i. Rammen har bare en litt annen form enn den orginale rammen. En bruker også de samme festene som på den orginale rammen slik at det er veldig enkelt å montere. Tror det finnes forskjellige ombyggingssett, det jeg kjøpte passet hvertfall "like a gloove" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp alt som heter 6x9 og kjøp deg ett bra frontsett. Og kanskje en liten forsterker. Focal frontsett er å anbefale.

Blir sikkert bedre enn orginalt, men tipper bilradiospesialisten har mer peiling på dette enn oss... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de framme er større enn bak ja... og de framme er 5 1/4".... byttet de ut for et par uker siden....

En liten "lov" som sier at det ikke skal være diskant eller mellomtone bak i bilen, bare foran... så som sagt før her er det beste å anskaffe et skikkelig frontsett....

men det er for de som er litt kresne... mange som synes det er topp med 6x9".... så dette er noe du selv må finne ut av.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilen min står det ett 6*9 par baki. Som ikke er påkoblet.

Bruker bare frontsett til nå..:)

Lurer på å koble på 6*9 igjen for att person som sitter baki skal få bedre lyd. Men anbefaler å bruke penger på frontsett istede for nye bakhøgtalere....! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...