Gå til innhold

Utretting av bulker :P


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

på skolen hadde lærern min ett verktøy som han kalte for ronkern da den ble brukt på den måten. :D

Hehe, ja jeg mener at jeg har brukt den typen en gang.

Men hvis jeg kobler riktig her, så tror jeg at du da må ha en slags "varmepistol" som du sveiser små nagler, fast i det du skal rette, for så å bruke "ronkern" til å nappe bulkene ut med.

Dette er nok verktøy som koster litt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy på norteknikk er dyktig, men han tar vel ca 1500.- for en liten bulk. men du får rabatt gjennom BMWCCN

Shit, det var da litt av en pris :? Har 3 småbulker... 4500,- liksom...

Lommeboka mi hadde blitt begravd da...

Greit med rabatt... men allikevel, rabatten er vel ikke så altfor mye.. så vertfall 1000,- pr bulk... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis bulkene e så små at det ikke gjør noe særlig (jeg vet du irriterer deg sykt over dem!) kan du enten la være, eller kan du slå de litt ut for så å sparkle å lakke.. det er det billigste, men resultatet kan jo bli verre enn utgangspunktet... :D men jeg vet du kan lakkere, du har jo gjort det før vet vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh, stemmer det, meen er litt mer skeptisk til å lakkere der det allerede er lakk, kan fort bli ujevnt...

Får vente og se hvor gale de er når jeg har vert på vårpussen... har jo komt noen stygge riper med det samme de bulka i meg, så jeg krysser fingrene for at det meste kan rubbes bort :P

Ellers så viser ikke de andre bulkene noe særlig, men sålenge du vet at de er der, så irriterer det noe vanvittig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de er så små så er det veldig enkelt med litt lett sparkel. hvis du bare pusser ned i bulken og litt rundt bulken slik at sparkelen får skikkelig feste. så når du sparkler så "følger" du liksom bare bilen sin vei. fyll først opp det litte hullet, så drar du over bulken, da blir den så og si lik bilen. etter dette så er det bare til å ha et fint vått slipepapir. er ikke så vanskelig som alle tror. anngående lakk oppå lakk som ble nevnt ovenfor, hvis du kan litt overlapping og slikt så er det ikke noe problem. om du rubber det etterpå så blir resultatet meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de er så små så er det veldig enkelt med litt lett sparkel. hvis du bare pusser ned i bulken og litt rundt bulken slik at sparkelen får skikkelig feste. så når du sparkler så "følger" du liksom bare bilen sin vei. fyll først opp det litte hullet, så drar du over bulken, da blir den så og si lik bilen. etter dette så er det bare til å ha et fint vått slipepapir. er ikke så vanskelig som alle tror. anngående lakk oppå lakk som ble nevnt ovenfor, hvis du kan litt overlapping og slikt så er det ikke noe problem. om du rubber det etterpå så blir resultatet meget bra.

Norteknikk lakker ikke, de retter ut bulkene med spesialverktøy, det er rett å slett magisk å se på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens topicen er oppe... Noen som vet om noen rimelige/svarte "bilopprettere" i bergensområdet? Har en "liten" bulk bak jeg vil bli kvitt med... Og en fremme som er litt verre...

mener du "negere" :lol:

kjært barn mange navn :twisted:

men trenger hvertfall hjelp til den bulken... rimelig omfattende... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...