Sperre Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hater store lastebiler i trenge gater, de nekter å stoppe ! Uansett, tok litt på kanten, men problemet er at disse felgene (ASA dm3) har en forniklet kant, og jeg lurer på om noen av dere som vet om noen som driver med fornikling eller har kjennskap til dette ? bilde av felgen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Tror det uansett blir for dyrt å sende inn felgen til fornikling.. Ingen som vet hvor de selger ASA felger, utenom sharif dekksenter fordi der solgte de bare felgpar...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 www.felgservice.no har du hørt med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Hørte med de nå, de tok av hele forniklingen på alle felgene og "høyglans polerte" kanten. Kostet 4800+moms Hvem er det som gidder å betale så mye tro ? Best å kjøpe ny felg da tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Jeg gidder å betale så mye, når jeg har gjort alt det andre jeg skal. felgene mine koster tross alt 24000,- nye uten dekk;) de har flasset litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Felger til 24000,- som flasser? Hva slags møkk har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Felger til 24000,- som flasser? Hva slags møkk har du kjøpt? Kjøpt hos Sharif's dekksenter, var tilbudspakke med dekk til 14-15 tusinger, kjøpte de i fjor. men uansett hvis dere ser noen selger ASA dm3 felger så hug det ut, skal ha ny felg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Hvordan bli resultatet når de "høyglanspolerer" felgen ? sånn som kanten på brock felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg gidder å betale så mye, når jeg har gjort alt det andre jeg skal.felgene mine koster tross alt 24000,- nye uten dekk;) de har flasset litt. Hvis du har betalt 24.000 for de felgene jeg har har du blitt grundig lurt ! Får tak i slike felger nå til 1750 NOK pr. stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Neinei.. Har Breyton Magic felger. Kjøpt av Frode på forumet her. Skylder på han for at de har flasset. hehe Men skal ordne det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Å sånn ja, misforstod litt. Har så sinnsykt lyst på Breyton Magic ! Nydelige felger. Den prisen jeg sa for "høyglanspolering" var for alle fire felgene fordi de måtte da ta vekk forniklingen og gjøre det de skulle. Koster sikkert mindre for èn felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Neinei..Har Breyton Magic felger. Kjøpt av Frode på forumet her. Skylder på han for at de har flasset. hehe Men skal ordne det senere De var nok flasset når jeg kjøpte de også. Men du fikk jo hjulene ganske rimelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå