straffer`n Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 bare lurer på en ting, sikker temmelig dumt spørsmål.. Ser på bla koed.dk de har mye lykter til e 36 limosine, er limosine og sedan det samme ??? hæ ? er det det ? hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ja, BMW bruker "limousine" som betegnelse på sine sedaner. På lik linje som at en stasjonsvogn kalles "touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Jeg kjører Limo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Boblen min fra 1964 er også en limousine ifølge den orginale instruksjonsboken (som forøvrig er veldig underholdende å lese). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 aha da har jeg limousine og! har alltid trodd at limo var en litt lengre versjon av sedan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Limousine er litt lenger enn sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har Limo jeg og. Det er betegnelsen på min. Står i vognkortet tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå