Anne Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hei jeg heter Anne og er BMW-oholiker pluss Da er vi jo to, da jo . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Får bare si meg enig jeg også, første jeg gjør om morgenen er å sjekke her inne om det er noe nytt og spennendes som har skjedd siden sist Avhengig sier du.... heheh Joda, er nok det... var jo på ferie i påsken, nesten en uke, og gjett om jeg sat og lurte på hva som foregikk her i mellomtia Gledet meg til å komme hjem til forumet igjen, en skikkeli go gjeng det her alså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hyggelig at dere trivst! Må bare takke for at dere alle har gjort forumet til en så bra plass å være. Har hatt en enorm aktivitetsøkning de siste månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har nettop fått meg ny pc med tre skjermer.. Så kan bmwguiden være på den ene hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Bmwguiden ruler. Føler meg ikke vel i kroppen viss eg ikke har fått me meg siste nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 HeHe hadde tenkt å starte et emne her om dagen men gjorde det ikke likevel, men må si at jeg også er 100% avhengig av forumet, verre enn røyk jo, som sagt jeg må alltid innom, før jeg legger meg, etter at jeg legger meg, små vissitter. Til dere ADMIN OG MOD, sørg for at dette aldri blir nedlagt i hele leveperioden vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Det er startsiden min, he he...Er nødt til å trappe ned når eksamen nærmer seg stemmer det... men må alltid ta en titt, i hvert fall en gang om dagen!! goe gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Vi er nok ikke så gale som vi tror ! Jeg er mye mer bekymret for den mentale helsen til folk som, i løpet av noen måndeder, klarer å skrive et femsifret antall innlegg på nettet om et helt vanlig bryllup . Ja ja, hver sin smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Er innlogga fra øyeblikket jeg kommer på jobb, til jeg stikker hjem bmwguiden er nok den siden _jeg_ besøker mest iaff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Fælt så emosjonelle vi var i dag da... Jaja, jeg får vel bare innrømme det jeg òg. Er HEKTA! Leser sikkert de fleste innleggene her og prøver å svare på de ting som jeg føler jeg KAN. Og, nok en gang, synes jeg vi skal gi Gunnar en liten salutt for det fantastiske arbeidet som blir lagt ned her. The Sky is the Limit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå