Gå til innhold

Avhengig av dere!


Siv
 Share

Anbefalte innlegg

Får bare si meg enig jeg også, første jeg gjør om morgenen er å sjekke her inne om det er noe nytt og spennendes som har skjedd siden sist ;)

Avhengig sier du.... heheh

Joda, er nok det... var jo på ferie i påsken, nesten en uke, og gjett om jeg sat og lurte på hva som foregikk her i mellomtia ;)

Gledet meg til å komme hjem til forumet igjen, en skikkeli go gjeng det her alså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe hadde tenkt å starte et emne her om dagen men gjorde det ikke likevel, men må si at jeg også er 100% avhengig av forumet, verre enn røyk jo, som sagt jeg må alltid innom, før jeg legger meg, etter at jeg legger meg, små vissitter.

Til dere ADMIN OG MOD, sørg for at dette aldri blir nedlagt i hele leveperioden vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ikke så gale som vi tror :lol: !

Jeg er mye mer bekymret for den mentale helsen til folk som, i løpet av noen måndeder, klarer å skrive et femsifret antall innlegg på nettet om et helt vanlig bryllup :roll: . Ja ja, hver sin smak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så emosjonelle vi var i dag da... :D

Jaja, jeg får vel bare innrømme det jeg òg. Er HEKTA!

Leser sikkert de fleste innleggene her og prøver å svare på de ting som jeg føler jeg KAN.

Og, nok en gang, synes jeg vi skal gi Gunnar en liten salutt for det fantastiske arbeidet som blir lagt ned her. The Sky is the Limit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...