Anne Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Utrivelig! Kan desverre ikke gjøre så mye annet enn å gi deg en ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Er det verste, to biler som brenner på en uke Får vel kjøpe meg et brannslukkingsapparat jeg også... Hvordan er reglene for delkasko? Får en noe igjen dersom bilen brenner opp? Kondolerer forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Er det verste, to biler som brenner på en uke Får vel kjøpe meg et brannslukkingsapparat jeg også...Hvordan er reglene for delkasko? Får en noe igjen dersom bilen brenner opp? Kondolerer forresten jepp d får du. for BRANN OG TJUVERI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Vi får konkludere med at grillsesongen er i gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Burde kansje sende disse to eks til bmw selv ? Det kan ikke være helt bra reklame !! Synd og jeg hadde hvert yber skuffa... Kansje på tide jeg oppgraderer forsikringen min til delkasko i det minste ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 o shit. bremseskivene bak er sikk hele da. eller tromler siden d er en 320 320i har tromler og skiver bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 oioioi, kafa** som skjer? To biler på en uke....sicksick Må bare kondolere så mye til deg også... Og gjett om jeg skal skaffe meg brannsluknings apparat nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Nesten så jeg begynner å spekulere på delkasko jeg også, selv om det bare gjelder en halvgammel dieselhau. Kan jo ta fyr likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 sier bare brannslukningsapparat.... 350kr på mekonomen... er liksom verdt det:-s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 sier bare brannslukningsapparat.... 350kr på mekonomen... er liksom verdt det:-s Hvor stort er dette?`Er det sånn mini apparat som du får plass til under setet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ikke bra greier dette. Men, hvordan gikk det med felgene? Hva felger er det? hvis de er fine så trenger du ikke å tape hele 20 000, jeg kan trekke fra noe på det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelli84 Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 felgene heter hokkenhau eller noe sånn.. di er ikke så veldi fine nå da.. skal gi di til en kompis av meg som har en lik bil. forstår ikke ka som har gått galt... sveiv jo heilt fint, null lekkasje. såg etter lekkasje overalt. men den var tett og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ikke bra det her, føler med deg, kjipern med ny bruktbil så brenner den opp før du har skaffet forsikring ! Suuuurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 oioi dette er ikke bra, 2 grilla biler på en uke. Kondolerer, kjedelig når sånt skjer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Trasige greier! Kondolerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå