Leonard Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Finnes 318is E36 bare i coupe? Jeg tror ikke jeg har sett en eneste sedan foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Nei, det finnes noen særdeles få som sedan også. Er ikke sikker på antallet, men her sett iallefall en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Finnes i sedan også, da heter den 318is classII..da er alt m3, front, sideskjørt, hekkskjørt, lister, senking, interiør som oftest og med gt splitter framme og den sinnsjukt tøffe GT vingo! Veit ikkje antallet men synes eg har hørt tett oppunder 1000 eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 318is finnes i helt vanlig standard sedan også. Har sett noen som har vært så ribbet for ekstrautstyr som de overhodet kan bli. Class II modellen er tøff! Kunne godt hatt en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Her har du en 318is til salgs: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 2407&pos=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Finnes det 318is som ikkje er classII i sedan altså? har aldri sett noe slikt før..den var ikkje ombygd da..må isåfall være lagd i et sinnsykt lite antall.. Den som er i annonsa er jo dritrå med gt leppe og gt vinge, får kjøpe en sånn neste gang eg skal ha bil Er ikkje tilfeldigvis noen som har en slik vinge til salgs? Tviler vel på det, er vel nesten umulig å få tak i brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Finnes det 318is som ikkje er classII i sedan altså? har aldri sett noe slikt før..den var ikkje ombygd da..må isåfall være lagd i et sinnsykt lite antall.. Jeg søkte på mobile.de nå og den eneste jeg kunne finne kan du se her. Det er nok ingen vanlig bil men jeg har sett en hos en forhandler i Haugesund også + noen få på AutoDB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 fikk man denne class II stylingen til andre motorvalg også? var en her i by`n som hadde en 316 sedan med M-styling (ikke speil) og den class II vingen. bilen var solgt ny i norge. oj, mitt 200 innlegg jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Finn det coupe som Class II ? Det er vel slikt at de fleste (i såfall endel) av Is'ene har M-styling. Det er litt merkelig, men det virker som om Is som regel har mer utstyr enn 320i har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 det går en 318is SEDAN her på os. den er helt vanlig, ser ut som en vanlig 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Her er en sedan til salgs: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1113081735792?finnkode=5324578&sid=4ajBTxZep735777&pos=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Tror det har blitt levert 318is cab i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Jeg har sett salgsannonse for 318is cab her i Norge. Om det faktisk var en isbil eller bare eieren var korka vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Det kan ha vært en ettermontert is-motor i den eller rett og slett Shadowline eller noe slikt. Ser det blir blandet litt med disse s'ene både på E30 og E36. Eller så kan den jo være importert fra statene, hvis de finnes der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Tror det har blitt levert 318is cab i USA. Sikkert bare vanlig 318i? s-en er jo en utstyrspakke eller noe slikt der borte. De har jo 325is og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå