Gå til innhold

318is


Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes i sedan også, da heter den 318is classII..da er alt m3, front, sideskjørt, hekkskjørt, lister, senking, interiør som oftest og med gt splitter framme og den sinnsjukt tøffe GT vingo! Veit ikkje antallet men synes eg har hørt tett oppunder 1000 eksemplar :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det 318is som ikkje er classII i sedan altså? har aldri sett noe slikt før..den var ikkje ombygd da..må isåfall være lagd i et sinnsykt lite antall..

Den som er i annonsa er jo dritrå med gt leppe og gt vinge, får kjøpe en sånn neste gang eg skal ha bil :)

Er ikkje tilfeldigvis noen som har en slik vinge til salgs? :D Tviler vel på det, er vel nesten umulig å få tak i brukt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det 318is som ikkje er classII i sedan altså? har aldri sett noe slikt før..den var ikkje ombygd da..må isåfall være lagd i et sinnsykt lite antall..

Jeg søkte på mobile.de nå og den eneste jeg kunne finne kan du se her.

Det er nok ingen vanlig bil men jeg har sett en hos en forhandler i Haugesund også + noen få på AutoDB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk man denne class II stylingen til andre motorvalg også? var en her i by`n som hadde en 316 sedan med M-styling (ikke speil) og den class II vingen. bilen var solgt ny i norge.

oj, mitt 200 innlegg jo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha vært en ettermontert is-motor i den eller rett og slett Shadowline eller noe slikt. Ser det blir blandet litt med disse s'ene både på E30 og E36.

Eller så kan den jo være importert fra statene, hvis de finnes der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...