Gå til innhold

Rieger - dårlig passform?


DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle prøvemontere min bakrutesenker fra Rieger Tuning idag og fikk sjokk av kor dårlig passform den hadde. Begynte faktisk å lure på om den skal være til en e36 sedan i det hele tatt..men det sto på den at den skulle være til min bil så...

Har hørt at Rieger har ganske dårlig passform men d får no være grenser.

Andre som har hatt dårlig erfaring med Rieger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handlet en evo 3 front til en mercedes 190e jeg hadde.

Passformen var dårlig og skjøtene på fangeren var å store at jeg måtte bruk mangfoldige timer med pussing og sprakling før jeg kunne få lakket fangeren. Og monteringsdeler var det også dårlig med, måtte lage alt av fester selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med så smått og montert et helt Evo 3 kit til 190 selv, og det var ett helvette, men med mye pussing og kapping ble det da bra til slutt..

Bakrutespoileren min måtte jeg kappe litt i hjørnene på, så satt den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakrutespoileren min måtte jeg kappe litt i hjørnene på, så satt den..

Jeg har jo vært så dum at jeg lakkerte den før eg prøvde den på for eg tenkte no bare at siden den er nesten dobbel så dyr som den en kamerat av meg har så bør hvertfall min passe når hans gjør det... men neida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle prøvemontere min bakrutesenker fra Rieger Tuning idag og fikk sjokk av kor dårlig passform den hadde. Begynte faktisk å lure på om den skal være til en e36 sedan i det hele tatt..men det sto på den at den skulle være til min bil så...

Har hørt at Rieger har ganske dårlig passform men d får no være grenser.

Andre som har hatt dårlig erfaring med Rieger??

gjorde det samme som deg i høst, monterte bakrutesenker på min E36 sedan, og vil heller ikke si at passformen er veldig bra, det aller værste er at det ikke går langt nok ned i pakningen rundt vinduet, så den er vanskelig å få til å sitte skikkelig....

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oplevd problemet selv, men har hørt om mange som har klaget på passformene til Rieger frontene spesiellt...

Hva slags front var det? Skal ha på en Infinity front snart + leppe, men skal få det gjort av folk som kan det. De tilpasser det om nødvendig for å få den på, så det bekymrer meg ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oplevd problemet selv, men har hørt om mange som har klaget på passformene til Rieger frontene spesiellt...

Hva slags front var det? Skal ha på en Infinity front snart + leppe, men skal få det gjort av folk som kan det. De tilpasser det om nødvendig for å få den på, så det bekymrer meg ikke :D

Det vet jeg ikke desverre :(

Det var i de dager jeg ikke hadde noe særlig peiling på bil åssånnt, vet bare at det var Rieger :P Sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oplevd problemet selv, men har hørt om mange som har klaget på passformene til Rieger frontene spesiellt...

Hva slags front var det? Skal ha på en Infinity front snart + leppe, men skal få det gjort av folk som kan det. De tilpasser det om nødvendig for å få den på, så det bekymrer meg ikke :D

Det vet jeg ikke desverre :(

Det var i de dager jeg ikke hadde noe særlig peiling på bil åssånnt, vet bare at det var Rieger :P Sorry

Var sikkert E46 fronten til E36. De er litt vanskelig og må skjæres og kuttes for å passe. Men tror min passer greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...