Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ble veldig bra det der?

Hva koster disse ringene, og er de godkjente?

Har funnet disse http://www.superstyling.no/shop/index.p ... 55eb1b93df

Er det samme?

Nope, det er ikke de samme. Disse er bygd på LED-teknologi, mens de han (og jeg) har, er bygd på kald katode-teknologi :)

Jeg kjøpte også disse rundt juletider, men med blått lys:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7933218527

I motsetning til de to andre, har jeg blått lys i dem (de har hvitt), og jeg synes det er UTROLIG rått. Nei, det ser ikke harry ut ;)

Lurer på om de har satt opp prisen 10$ siden jeg kjøpte den. Mener jeg ga 109$ inkl. porto. Han sendte raskt. Jeg sendte han penger gjennom paypal FØR jeg registrerte et bud på ebay (trodde ikke han skulle sende). Men fant ut at han allerede hadde sendt ;) MEN, den tullingen ga meg minuskarakter for ikke å ha betalt!! Han sa han skulle registrere meg som betalt, men gjorde det aldri. Uansett, han sendte fort og holdt alt det andre han lovet, så til å stole på er han.

Skrevet

Hvor lang tid tok frakten?

Ble jo veldig erotisk på din bil, nesten så jeg må vurdere det samme fremfor å kjøpe nye lykter på min :)

Skrevet

Hvilke blinklys har dere valgt til de "nye" lyktene?

Har selv de vanlige hvite originale blinklysene, men de passer ikke noe særlig.

Tenkte på en av disse:

FKCL113.jpg

FKBL164-1.jpg

FKBL5002-1.jpg

Skrevet
Hvilke blinklys har dere valgt til de "nye" lyktene?

Har selv de vanlige hvite originale blinklysene, men de passer ikke noe særlig.

Tenkte på en av disse:

FKBL5002-1.jpg

Jeg har disse på min. Monterte de i går sammen med sorte FK-lykter med ringer samt 6000K xenon. Skal se om jeg ikke kan ta et bilde og to senere i kveld. Det ser rått ut spør du meg ;).

Skrevet
Meget pent :) Litt mye penger på lykter for min smak, men :)

Hadde jeg hatt linselykter originalt (zkw eller bosch) hadde jeg gått for um.nitza sine ringer isteden. Men min bil har (selvfølgeligvis) de særdeles ukurante bosch-lyktene med plastikkreflektordeksler og H7-pærer. I tillegg har en hjernedød tidligere eier puttet i 100W pærer på nærlysene slik at refletorene er brent. Så for å få bra lys var dette (mer eller mindre) nødvendig. At det kom med noen blinklys og grøftelys i pakken er jo bare ren bonus ;)

Nå må jeg bare finne ut om jeg skal smelle på en fet potte eller ett GruppeM-replika karbonfiber induksjonskit. Vanskelige valg dette her...

Skrevet

Hehe. Må ha meg et nytt luftfilter jeg. Greide mose kn-filteret litt da jeg puttet det tilbake etter vinteren. Dessuten burde det hatt en rens, så da kjøper jeg liksågodt noe annet, moro å prøve litt forskjellig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...