hagenisse Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Er linken Fubar hadde ja, men de var billigere før. Tror jeg betalte $86 for ringene + $32 i frakt eller noe. Eller no, orker ikke sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Ble veldig bra det der?Hva koster disse ringene, og er de godkjente? Har funnet disse http://www.superstyling.no/shop/index.p ... 55eb1b93df Er det samme? Nope, det er ikke de samme. Disse er bygd på LED-teknologi, mens de han (og jeg) har, er bygd på kald katode-teknologi Jeg kjøpte også disse rundt juletider, men med blått lys: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7933218527 I motsetning til de to andre, har jeg blått lys i dem (de har hvitt), og jeg synes det er UTROLIG rått. Nei, det ser ikke harry ut Lurer på om de har satt opp prisen 10$ siden jeg kjøpte den. Mener jeg ga 109$ inkl. porto. Han sendte raskt. Jeg sendte han penger gjennom paypal FØR jeg registrerte et bud på ebay (trodde ikke han skulle sende). Men fant ut at han allerede hadde sendt MEN, den tullingen ga meg minuskarakter for ikke å ha betalt!! Han sa han skulle registrere meg som betalt, men gjorde det aldri. Uansett, han sendte fort og holdt alt det andre han lovet, så til å stole på er han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hvor lang tid tok frakten? Ble jo veldig erotisk på din bil, nesten så jeg må vurdere det samme fremfor å kjøpe nye lykter på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Hm. 10 dager ca for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 For meg tok det ca 5 dager fra jeg sendte pengene til ringene var kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Jeg bestilte samme type angel eyes ringer i går.... bestilte også cromringer til speedometret håper jeg får dem snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hvilke blinklys har dere valgt til de "nye" lyktene? Har selv de vanlige hvite originale blinklysene, men de passer ikke noe særlig. Tenkte på en av disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har de øverste... så ehh de hadde jeg valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Jeg har de hvite originale. Synes de passer bra. Har jo ikke chrome "bakgrunn" på hovedlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Hvilke blinklys har dere valgt til de "nye" lyktene?Har selv de vanlige hvite originale blinklysene, men de passer ikke noe særlig. Tenkte på en av disse: Jeg har disse på min. Monterte de i går sammen med sorte FK-lykter med ringer samt 6000K xenon. Skal se om jeg ikke kan ta et bilde og to senere i kveld. Det ser rått ut spør du meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Tviler ikke iSmannen. Hva måtte du ut med for lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Jeg kjøpte nå på kampanjen til GS. Drøyt 4 festblanketter for full pakke. HID-settet er et Xtec fra understeer.com som kom på drøyt to festblanketter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Meget pent Litt mye penger på lykter for min smak, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Meget pent Litt mye penger på lykter for min smak, men Hadde jeg hatt linselykter originalt (zkw eller bosch) hadde jeg gått for um.nitza sine ringer isteden. Men min bil har (selvfølgeligvis) de særdeles ukurante bosch-lyktene med plastikkreflektordeksler og H7-pærer. I tillegg har en hjernedød tidligere eier puttet i 100W pærer på nærlysene slik at refletorene er brent. Så for å få bra lys var dette (mer eller mindre) nødvendig. At det kom med noen blinklys og grøftelys i pakken er jo bare ren bonus Nå må jeg bare finne ut om jeg skal smelle på en fet potte eller ett GruppeM-replika karbonfiber induksjonskit. Vanskelige valg dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Hehe. Må ha meg et nytt luftfilter jeg. Greide mose kn-filteret litt da jeg puttet det tilbake etter vinteren. Dessuten burde det hatt en rens, så da kjøper jeg liksågodt noe annet, moro å prøve litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå