1985-e30 Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 jeg ville også få frem hvilke andre merker enn Bmw vi liker... samme om det er for design eller prestanda... Jeg liker: BMW Peugeot (egentlig nesten bare 406, de andre kan bare brenne!) Mini (har hatt to stk, og det blir det neste..) Renault (vi må alltid ha en spesiell bil i huset. nå har vi en Meganè og en Twingo.) Jaguar er fine biler (de eldre!!) Saab totaktere Fiat 600... Så nå har vi en post for bilene vi liker og for de vi misliker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 God idê ja Min liker liste : BMW (selvfølgelig) Peugeot (har hatt en selv, så jeg kan ikke svikte de helt, men de uten rompe kan brenne) Ford (Typen har jo en usedvanlig velholdt en, og den er ganske så kul å kjøre ) Toyota (har altid vert fan av MR2 og de nye Celicane ) Nissan (sånn typisk Skyline osv ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Eg elsker BMW!! Saab har også noen fine Og Mini seff Ferrari og Lambo er jo greie og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Biler jeg liker: BMW - Har jo en... Audi - Dette er gode biler.. Kommer nok til å kjøpe meg en S4 eller S6 i framtiden. Toyota - Er gode biler. Rusten tar dem, men motorene går og går. Har en Carina 86 modell som har gått 290.000km.. Ikke noen problemer med den. Opel - Har hatt en Ascona 78 - modell.. Harrybil. har en Opel Astra 96modell nå. Skoda - Er fan av Octavia.. Går faktisk bra og ser ikke så verst ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Jeg tror jeg kan si det slik at bilmerke ikke er så nøye, bare de har bakhjulstrekk og ikke er produsert i stuttgart.. (Om de heter Porsche så kan de forsåvidt være produseret i Stutgart, men det er unntaket!) Forsåvidt må de veie godt under 2 tonn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Min subjektive liste i kronologisk orden. Porsche BMW Mercedes-Benz Audi Ferrari Maserati Jaguar Alfa-Romeo Subaru Peugeot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 - BMW - Toyota MR2 90-96 - Toyota Supra - Nissan 200sx S13 - Nissan 200sx S14 - Dodge Viper Det må være bakhjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Jeg tror det er verdt å nevne Honda S2000 i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 aaahh, glemte den. Den er gjennomført rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Nr 1 er selvfølgelig , ellers så ligger Honda S2000, Nissan Skyline og en del andre mer eller mindre kurante merker høyt opp på lista.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Her er det jo noen da: Seff er BMW på topp Lexus aka Toyota Volvo SAAB Volkswagen (Hadde en Jetta II GT) Mercedes Porsche og andre Xotiske biler Ellers har jo mange merker en og annen fin bil selv om jeg ikke liker alle de andre bilene i segmentet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 BMW:så klart siden jeg eier en TOYOTA: Helst Supra men også Celica(da jeg har hatt en nokså grom celica) NISSAN: 200sx S14 eller Skyline SUBARU: impreza WRX MINI: syns de nye miniene er søte litt uoppnåelige biler å da som: FERRARI LAMBORGHINI SLR MCLAREN osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Biler jeg liker som jeg lurte på om jeg skulle kjøpe sist jeg kjøpte bil: Toyota Mr2 '93 (utrolig sporty) Nissan 200sx s14 (Rå turbokraft) Bmw '92 e36 325i (kjøpte selvfølgelig den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 Bmw Ford( de har jo escossie og focus Rs) Mazda (f.eks Rx7) Toyota Volkswagen! Så har vi jo pagani, dodge (viper), ferarri osv men da er jo vi helt i en annen klasse:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet April 10, 2005 Share Skrevet April 10, 2005 1.BMW 2.Porsche 3.Mercedes 4.VAG (syndes alle de bilene ser helt like ut .. så kaller de vag ) 5.resten av de europeiske bilmerkene 6.AM-cars . . . . . . . langt her nede ett sted.. riskokerjapsebiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå