///M Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Hmm... Ikke så sinnsykt pent. Ser ut som noen har hadd det gøy med photoshop på en BMW X5 Den er vel vist før tror jeg.... Men hvis M3 får slike kurver sier ikke jeg nei takk vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Den øverste der såg hemma ut... såg ut som en stasjonsvogn på ekstra høye hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Er dette en Photoshop M3 eller er det ekte vare? Noen som vet om det blir V8 med 400 hester og ytelsene på den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 om det er ps m3 eller ekte vare skal jeg ikke si helt sikkert, men jeg regner med sistnevnte nye M3 skal få V8 motorkonfigurasjon som skal være "meislet" ut av nåværende V10 som fins i nye M5. det er her snakk om rundt ca 400hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 panseret på m3en var dritfet,synes den var rå, x7en ser ps ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 offf nokk en m3 som frister ja. jeg er litt forelsket i m3 ass. utenom e36 da siden den har ett jekla standar karosseri. synest d skal vises bedre att man kjører m3 og ikke en 316 med m stayling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Blir det X7 likevel? Håper ikke... http://www.leftlanenews.com/bmw-green-l ... again.html (Jeg vet at tråden er gammel, men siden det fantes en X7-tråd orket jeg ikke å lage ny. Burde kanskje flyttes over i "Annet bil og motorprat"?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 X7 faktisk.. Syntes det holder med X biler nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Er det bare meg som legger merke til m5 skjørtene, felgene, og speilene? Photoshop som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Endelig stor nok bil for meg å bytte ut sjuern med...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå