Gunnar Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Månedens bil april 2005 Endelig er månedens bil for april her. Kos dere med denne E30 turboen! Bil 1985 BMW E30 316 2.0 turbo Eier Jarle Skoftedalen Eksteriør Ny lakk, Rieger GTS-styling, 9x16" Rondell med gateslicks, FK-automotive 60/40 senkesett, 325 fjærbein ++ Interiør FIA-godkjent bur og bøttestoler, ellers ganske ribbet... Motor Originalt en 316 forgasser ombygget til innsprut. M10 på 2 liter med turbo og intercooler. Lader 1kg og anslår derfor effekten til å være i overkant av 200hk. Annet Det gjenstår fremdeles endel arbeid for å få den helt 100%, men den er et morsomt leketøy. Ta ellers en titt på Jarles eget galleri: http://www.bmwguiden.no/album/?id=Jarle_Skoftedalen Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av BMWGuiden.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bmwguiden.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Stilig & anderledes bil. .. Eneste jeg savner er sideskjørt og bakfanger som rekker like langt ned som fronten.... Så at du hadde mange forskjellige felger på bildene....? Synes felger med litt utstikkende kant blir penest som f.eks. på dette bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Enig, stilig bil... kjekt å se noe litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Dritrå bil det der Savner spesielt noen lave sideskjørter ja, ellers skikkelig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 takk, takk! hehe.. veldig fint at dere kommer med innspill og tips, har hatt bilen i 4 år nå og den har sett forskjellig ut hver sommer , ifjor hadde jeg tv og alt der, men fikk smaken av å herje litt og et sug etter å få kjøre på bane, så da blei det slik som den er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Grattis jarle! du har en superfet E30 der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 tøff bil skal bli gøy å se den i aksjon på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Så at du hadde mange forskjellige felger på bildene....? Synes felger med litt utstikkende kant blir penest som f.eks. på dette bildet.. Helt enig i det, har prøvd noen forskjellige typer felger nå, og fant ut at 9x16 med bane var det råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Rimelig fet e30 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Er egentlig ikke noe glad i E30 jeg, men denne var jo veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Fin og tøff bil det der! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 så skal jeg være den første negative.... synset bilen var helt grei men jeg likte ikke d panserproskjektet. og jeg liker veldig godt e30 men detta var ikke noe for meg. nesten som i idol detta gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Rå bil det der. Er utrolig mange E30 prosjekter, men din skiller seg ut. Kan ikke huske å ha sett et slik panser før. Synes det pansere var RÅTT jeg.. Skulle vel gå temmelig godt den biln din vist den har 200 hk... den veier vel ikke så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Kjempe rå bil! Den likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Tøff bil, og likte panseret også jeg... Men du er nødt og skaffe deg side skjørter og hekk, ellers blir d så "halv-gjennomført". You see?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå