Gå til innhold

Månedens bil april 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rått, hehe.. trodde det var en 318 eller no jeg, men dette var jo en 2002 og da har han sikkert samme innmat som jeg bruker! Da skjønner jeg! gikk unna dette :wink: hehe... skal filme litt snart jeg også og legge ut her!

Nei.. motoren er ikke rørt innvendig. Bilen ble kjøpt uten motor. Den er fra en E30 318i. 9,5:1 i komp. Men han kjører med Hestec eller Autronic datasprut (husker ikke helt), så han får jo justert i øst og vest med laptop. Men nå ble det veldig off-topic her. Kan heller høre om han vil stille opp som månedens bil senere.., så kan vi diskutere den der.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. :) Fint å se noe som skiller seg ut for en gangs skyld. God jobb. Likte pansteret ekstra godt! :D

Takk, det er bra noen liker den, begynner å få litt pepper for panseret nå... Mange her som har klin originale biler og syns det er artig å ha masse meninger og rakke ned på andres! :wink: hehe...

Men men, har brukt alt jeg har på den bilen og er veldig fornøyd... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. :) Fint å se noe som skiller seg ut for en gangs skyld. God jobb. Likte pansteret ekstra godt! :D

Takk, det er bra noen liker den, begynner å få litt pepper for panseret nå... Mange her som har klin originale biler og syns det er artig å ha masse meninger og rakke ned på andres! :wink: hehe...

Men men, har brukt alt jeg har på den bilen og er veldig fornøyd... :lol:

Min er langt fra original og du ba selv om synspunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig heftig kjerre du hadde Jarle! :D

Bra at noen prøver noe litt utradisjonelt :wink:

Har du forsøkt å få (eller er den) godkjent? Vanskelig ? Mye som må bygges om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...