BimmerKing Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Det lå vel en liten filmsnutt på nett også av den bilen der, i fri utfoldelse. Hadde den jeg, men finner den ikke igjen. Sinnsykt tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 Stemmer det! Her er det et par: http://bmwccn.no/vestfold/images/ole/02akstest3.gir.wmv http://bmwccn.no/vestfold/images/ole/02leking.wmv Forresten 227hk/335nm den ble bremset til. Men nå sporer vi av her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 rått, hehe.. trodde det var en 318 eller no jeg, men dette var jo en 2002 og da har han sikkert samme innmat som jeg bruker! Da skjønner jeg! gikk unna dette hehe... skal filme litt snart jeg også og legge ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Passet 2002 delene rett over i m10 motoren?? Disse delene passer vel ikke på en m40 uten noen form for modifikasjoner?? Hvor mye kostet allt dette du har kjøpt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2005 Forfatter Share Skrevet April 14, 2005 rått, hehe.. trodde det var en 318 eller no jeg, men dette var jo en 2002 og da har han sikkert samme innmat som jeg bruker! Da skjønner jeg! gikk unna dette hehe... skal filme litt snart jeg også og legge ut her! Nei.. motoren er ikke rørt innvendig. Bilen ble kjøpt uten motor. Den er fra en E30 318i. 9,5:1 i komp. Men han kjører med Hestec eller Autronic datasprut (husker ikke helt), så han får jo justert i øst og vest med laptop. Men nå ble det veldig off-topic her. Kan heller høre om han vil stille opp som månedens bil senere.., så kan vi diskutere den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Passet 2002 delene rett over i m10 motoren??Disse delene passer vel ikke på en m40 uten noen form for modifikasjoner?? Hvor mye kostet allt dette du har kjøpt?? 2002 bruker m10 blokk de, alt går over, men det passer ikke i m40. desverre! vet ikke helt, har blitt endel tusen i motordeler i vinter! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Den 2002 touringen har div snacks da, som datasprut osv. Det er must for at ting skal funke og holde i lengre tid. Ellers ødela scoopet en ellers ok bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hege Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Flott bil. Fint å se noe som skiller seg ut for en gangs skyld. God jobb. Likte pansteret ekstra godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Flott bil. Fint å se noe som skiller seg ut for en gangs skyld. God jobb. Likte pansteret ekstra godt! Takk, det er bra noen liker den, begynner å få litt pepper for panseret nå... Mange her som har klin originale biler og syns det er artig å ha masse meninger og rakke ned på andres! hehe... Men men, har brukt alt jeg har på den bilen og er veldig fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Dette var jo en sinnsykt fet e30!! Litt enig med at det skulle vært sideskjørt og diverse men den var som sagt sinnsykt fin da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Flott bil. Fint å se noe som skiller seg ut for en gangs skyld. God jobb. Likte pansteret ekstra godt! Takk, det er bra noen liker den, begynner å få litt pepper for panseret nå... Mange her som har klin originale biler og syns det er artig å ha masse meninger og rakke ned på andres! hehe... Men men, har brukt alt jeg har på den bilen og er veldig fornøyd... Min er langt fra original og du ba selv om synspunkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Jarle: Trenger du en 1996 Golf stasjonsvogn? Vi kan bytte likt. Jeg er seriøs, men forstår hvis du sier nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 hehe.. kødder du? hvis ikke så send meg bilder så får vi se.. har veldig lite lyst til å kvitte meg med godbilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 sjikkeli fét bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 21, 2005 Share Skrevet April 21, 2005 Utrolig heftig kjerre du hadde Jarle! Bra at noen prøver noe litt utradisjonelt Har du forsøkt å få (eller er den) godkjent? Vanskelig ? Mye som må bygges om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå