BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Jo det gjør man.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Nja, han får sin straff tenker jeg. Han er forresten ex-moderator... Ellers har jo dette vært det store samtaleemne på irc i hele dag, og folk skal gjøre ditt og datt med han, og de ville gjort ditt og datt om det var deres bil... Men innerst inne er dette en sak som må ordnes opp mellom politiet, fornærmede og da tyven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 Det er to ting man ikkje kødder med: - Bilen min og lunsjen min. Det er sant det at det er mellom politi og fornærmede og alt det der. Men hadde noen vraka en av bilene mine etter å faktisk ha stjelt de, for ikkje å snakke om BEGGE bilene mine, da er det faen ikkje umulig at det hadde skjedd noe med helsen til den som utførte det hvis eg fikk vite navn og nummer..... For herrejemeni.... Å si at en som bryter se inn på annen manns eiendom, stjeler eiendelene hans og på den måte terger på seg politi'et som han att på til prøver å stikke fra, ikkje fortjener en aldri så liten fysisk skade, det er det INGEN her inne som mener, uansett hvor humane de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2005 Share Skrevet April 11, 2005 I USA er det vel lov å skyte vedkommende som enten stjeler bilen din eller bryter seg inn i huset ditt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Sånn som aguilera sier, bra vi har en ordentlig admin her,du er vel det Gunnar,(bare tuller) kan tenke meg de begynte å stresse noe jævlig med politiet i rompa og sånt, ga for fulle faen og krasja,kjipt,cossi er ikke billig saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Sålenge det er han selv som er skyld i utforkjøringa og ingen andre så er det faktisk til pass for han jo! Jeg sier ikke at han fortjener å få varige mèn, men en støkk i livet har han absolutt fortjent!! Kanskje han lærer da...og ikke finner på noe sånnt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Sålenge det er han selv som er skyld i utforkjøringa og ingen andre så er det faktisk til pass for han jo! Jeg sier ikke at han fortjener å få varige mèn, men en støkk i livet har han absolutt fortjent!! Kanskje han lærer da...og ikke finner på noe sånnt igjen Problemet er bare det at sånne lærer sjelden eller aldri av sånt. De blir bare enda mer tent på å stjele mer. Det er en sånn apekatt her rundt også, å han har nå en hær av folk etter seg, inkl. meg , som vil "ta" ham p.g.a en haug med tyverier(påhengsmotorer,biler,verktøy o.s.v.). En kompis av meg, som forøvrig har fått skylda for alt denne idioten har gjort, gikk til purken i går, og ga MEGET klar beskjed om at de fikk ordne opp. Ellers så var det mange, fra flere kommuner rundt her, som tok seg en tur til ham på besøk. Jeg har prøvd å kontakte denne apekatten, uten hell, og han stikker av hver gang en bil nærmer seg tunet på gården deres. Kan ikke være spesiellt kult å være han vil jeg tro. Han har fått mange tilbud om å gjøre opp for seg, men han bryr seg ikke, og turer frem på samme måte som før. Moralen er at å lære sånne folk normal folkeskikk, er så å si umulig, så lenge de ikke har lært det på et tidligere steg i livet. Vi har vel alle gjort ett å annet sprell, med forskjellig utfall, men de fleste blir voksne da, meg inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Mine tanker går til cossie eieren, tenk den tid og kraft vedkommende har lagt ner i bilen. Sen kommer en amøbe og ødelegger den, blir ikke det samme igjen. Krangel med forsikringselskap, en masse bortkasted tid med arbeid og papirarbeid. Politiet gjør ikke en dritt, når amøben kommer på beina igjen er det old same song igjen. Det daltes for mye med amøber som stjeler , at ta igjen privat leder bare til trøbbel(er du ustraffet og legger hand på den stakkers missanpassade krimminale amøben så blir det hus i helvete , se på gutten som skjøt i selvførsvar når biltyven nesten drepte faren med familjens pajero) Nei send dem til et thai fengsel i thailand, etter et par år med 10 man på 10kvm kommer førhåpentligvis amøben på bedre tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Ordentlig admin? Adminen her lånte jo bil for å så kjøre seg fast i skauen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Han har tilgomed kraniebrudd.. Ikke spesielt digg. Ingen fortjener noe sånt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hvis en stjeler noe en ikke eier, for så å skade seg i prosessen? Så synes jeg det er fortjent.... Går ikke ann å "dulle" med krimminelle avskum lengre... Rettsystemet er jo helt på krøll her i landet, de som er offer for en handling har jo nesten mindre rettigheter enn de som utfører ugjerningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hvis en stjeler noe en ikke eier, for så å skade seg i prosessen? Så synes jeg det er fortjent.... Går ikke ann å "dulle" med krimminelle avskum lengre... Rettsystemet er jo helt på krøll her i landet, de som er offer for en handling har jo nesten mindre rettigheter enn de som utfører ugjerningen.. må si meg helt ening med deg!! vi skulle knallet ballene hans så kanskje han hadde lært! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Noen som vet åssen det ligger an med tyven nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hvis en stjeler noe en ikke eier, for så å skade seg i prosessen? Så synes jeg det er fortjent.... Går ikke ann å "dulle" med krimminelle avskum lengre... Rettsystemet er jo helt på krøll her i landet, de som er offer for en handling har jo nesten mindre rettigheter enn de som utfører ugjerningen.. må si meg helt ening med deg!! vi skulle knallet ballene hans så kanskje han hadde lært! hehe :lol: knallet ballene hans... hi hi nei unnskyld humoren begynner å preges av å sittet for leng på dataen nå... men jeg er enig i overstående da.. faan skulle fått bank hadde det vært bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Hvis en stjeler noe en ikke eier, for så å skade seg i prosessen? Så synes jeg det er fortjent.... Går ikke ann å "dulle" med krimminelle avskum lengre... Rettsystemet er jo helt på krøll her i landet, de som er offer for en handling har jo nesten mindre rettigheter enn de som utfører ugjerningen.. må si meg helt ening med deg!! vi skulle knallet ballene hans så kanskje han hadde lært! hehe :lol: knallet ballene hans... hi hi nei unnskyld humoren begynner å preges av å sittet for leng på dataen nå... men jeg er enig i overstående da.. faan skulle fått bank hadde det vært bilen min balle knalle og knalle balle. det var inspirasjonen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå