Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har klunkelyd fra begge sider på fremhjulene. Det er ikke foringer eller stag, for det hadde jeg den på verksted for å få sjekket. Det jeg lurer på, er hva kan lage disse lydene da? slitte dempere?

Skrevet

Tror ikkje dempere lager dunke lyd, da må de ihvertfall slå i bunn, tenker viss du har senket bilen og har orginale dempere som er for lange?Kanskje???

Skrevet

har også slike lyder fra min e46, kommer ved ujevnheter i veien. Virker som "klunke" lyder fra demperne/foringer? foran, uten at jeg vet nøyaktig hva det er...

Skrevet
ødelegger jeg bilen vist jeg kjører med det slik?

Er jo usedvanlig raskt og enkelt å se etter og eventulelt etterteite da :)

Skrevet

Det høres bra ut. Kan du gi meg en oppskrift?

Skrevet

Dempere som fungerer blir varme grunnet motstand. De som ikke fungerer blir kalde grunnet liten eller ingen motstand. Avhengig av veiforhold selfølgelig.

Skrevet

Det høres bra ut. Kan du gi meg en oppskrift?

Når du åpner panseret har du et dempertårn på høgre side og et på venstre. det er en plastikk kopp i midten av kvert demper tårn, vist du tar den av skal det vere en mutter der! tror det er 17mm, bruker du ei lang pipe eller lita vist det går og teiter den så skal det ordne seg! p.s det skal vere litt gris der!

Gris er smørning tjukt og klebette!

Skrevet

eg veit ikkje helt ka det kan vere da! men eg fikk en lignende lyd på huyndaien min da stabilisator linken var deffekt!

p,s tar du en levende gris presser den nedi demper tårnet blir den tjukk seig og klebette. nøff nøff :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...