Desloch Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Alle vet sikkert hva jeg mener. Jeg vil trykke på en knapp for å låse opp bilen, ikke vri om den tullete nøkkelen. Hvor mye ligger sånn på? Og, må mye byttes? *lufter tankene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Du vil altså ikke ha alarm? Du får en DEFA alarm hos oss for 3950 ferdig montert. Da får du med to fjernkontroller. Alarmen dekker alle dører, panser, bakluke og glass. Du kan i tillegg utvide med kupesensor (695,-) og jekkesensor (1200,-). Men hvis du ikke vil ha alarm har vi en sentrallåsstyring fra Enfocer. Koster 2290,- ferdig montert. Ingen deler må byttes. Man bare kopler seg innpå de originale ledningene i bilen. Ser du bor rundt Farsund. Da kan du jo velge om du vil dra til Kr.Sand eller til oss. Sikkert like langt. Men du kan jo undersøke om det er noen i nærheten av deg som kan montere. Eller så kan du montere selv. Men husk at hvis du vil ha alarm må du få et godkjent DEFA verksted til å montere alarmen. Det er for å få den godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Ok. Hvor mye koster bare delene til "enforcer"? Vil forresten har fjernstyringa på nøkkelen, så må kanskje ha originalt? Trenger ikke alarm. Så få tjuvradder rundt her uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 Enforceren koster 995,- Da får du med alt du trenger inkl. to fjernkontroller. Hvis du vil ha den PÅ nøkkelen må du nok finne noe i utlandet tenker jeg. Monterte en jalla alarm i en BMW for en stund siden. Den fulgte det med fjernkontroller med nøkkel slik at den kunne slipes til. Akkurat lik de originale VW/Auda nøklene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå