Gå til innhold

Hvor kan det vare smart å feste forsterker til bass?


Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Du bør være litt forsiktig med å montere forsterker rett på kassa. Jeg gjorde det med min rockford powerpunch med 2*12". Etter mye spilling og dunking slutta den ene 12" å spille. Jeg skjønte ikke hvorfor og tok ut forsterkeren og til min store forundring røssa det ut motstander og transistorer i fleng! Nå har jeg bare 1 kanal på rokforden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du bør være litt forsiktig med å montere forsterker rett på kassa. Jeg gjorde det med min rockford powerpunch med 2*12". Etter mye spilling og dunking slutta den ene 12" å spille. Jeg skjønte ikke hvorfor og tok ut forsterkeren og til min store forundring røssa det ut motstander og transistorer i fleng! Nå har jeg bare 1 kanal på rokforden:(

:lol::lol: Skulle likt å sett ansiktet ditt da gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen som vurderer det og sette forsterkeren direkte på basskassa :)

det er jo en stoooor ulempe og veldig dumt å gjøre det, for det første så er det jo nevnt flere ganger her at det rister fælt og at deler løsner, men har dere tenkt på at hvis det blir innbrudd i bilen deres så er det jo bare og røske ut ledningene og bære med seg kassa og forsterkeren uten å slite for det i det hele tatt!! kunne jo like så greit gitt det til dem!

Hvis man skrur fast basskasse i gulv og eventuelt forsterkeren bak sete ryggen eller under sete stolen forran så er det større sjanse for at de ikke gidder å ta det med seg?? tyvene pleier som regel å bare raske med seg det som ligger løst eller er lett og få ut av bilen uten slit. hvis man da skrur det fast separat så gidder dem kanskje ikke å ta det og nøyer seg heller med annet som er lett og fjerne??

Tenk på det folkens=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...