Gå til innhold

Dette blir kansje litt ekstremt...? (dekk/felg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker de så mye utenom skjermene som jeg fikk intrykk av, får du problemer hvis du blir stoppet i teknisk kontroll.

Her i Norge er det vel krav om at dekk og felger skal holde seg innenfor skjermene eller tar jeg feil :?:

Uansett er det bedre en hjulkapsler :)

Skrevet
Stikker de så mye utenom skjermene som jeg fikk intrykk av, får du problemer hvis du blir stoppet i teknisk kontroll.

Her i Norge er det vel krav om at dekk og felger skal holde seg innenfor skjermene eller tar jeg feil :?:

stemmer det!! hvis det bare hadde vært i tyskland hadde det gått.. for da er det lov så lenge slitebanen er innefor!! gjelder vel hele EU!!

men det var litt tøft...

Skrevet

Får bare tatt av 2-3mm på felgen så det hjelper lite. Men på bilen er det kanskje noe å hente? er 54 på ixen..

Skrevet

Felgene er 18X10 og 18X9 subbet litt forran i nedoverbakker..?! hehe.. skal titte litt på innerskjermen. Felgene er egentlig til vanlig e34

Skrevet

stemmer det!! hvis det bare hadde vært i tyskland hadde det gått.. for da er det lov så lenge slitebanen er innefor!! gjelder vel hele EU!!

men det var litt tøft...

Ikke nødvendigvis helt riktig!

Se her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=33641#33641

Skrevet

men det var litt tøft...

Ikke nødvendigvis helt riktig!

Se her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=33641#33641

hmmm!! ja leste det!! vanskeli.. men de jeg kjenner har ikke fått igjennom biler med kanten utenfor... men har vel ikke kranglet noe heller!! :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...