Nautiluz Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Blir kanskje litt i bredeste laget på ixèn! Forbanna %¤%#¤ innpress på den bilen.. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 En smule ja. IMO ser slikt helt idiotisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 valget står mellom dem og kaplser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 syns det var litt kult jeg, hehe.. hvis valget står mellom det og kapsler så hadde jeg ikke lurt på det engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Stikker de så mye utenom skjermene som jeg fikk intrykk av, får du problemer hvis du blir stoppet i teknisk kontroll. Her i Norge er det vel krav om at dekk og felger skal holde seg innenfor skjermene eller tar jeg feil Uansett er det bedre en hjulkapsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Stikker de så mye utenom skjermene som jeg fikk intrykk av, får du problemer hvis du blir stoppet i teknisk kontroll. Her i Norge er det vel krav om at dekk og felger skal holde seg innenfor skjermene eller tar jeg feil Uansett er det bedre en hjulkapsler stemmer det!! hvis det bare hadde vært i tyskland hadde det gått.. for da er det lov så lenge slitebanen er innefor!! gjelder vel hele EU!! men det var litt tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 jeg synest d var litt drøyt d der ja. få noen til og dreie av inpresset. d funker d. men ikke ta for masse. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Får bare tatt av 2-3mm på felgen så det hjelper lite. Men på bilen er det kanskje noe å hente? er 54 på ixen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 jeg hadde 17" ere på ix´n min men d var e30 huskar bare ikke inprese på dem var litt brede fremme men d subba ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 Felgene er 18X10 og 18X9 subbet litt forran i nedoverbakker..?! hehe.. skal titte litt på innerskjermen. Felgene er egentlig til vanlig e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Stikker de så mye utenom skjermene som jeg fikk intrykk av, får du problemer hvis du blir stoppet i teknisk kontroll. Her i Norge er det vel krav om at dekk og felger skal holde seg innenfor skjermene eller tar jeg feil Uansett er det bedre en hjulkapsler stemmer det!! hvis det bare hadde vært i tyskland hadde det gått.. for da er det lov så lenge slitebanen er innefor!! gjelder vel hele EU!! men det var litt tøft... Ikke nødvendigvis helt riktig! Se her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=33641#33641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Litt kant er fint, men det der ble for mye synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Stikker de så mye utenom skjermene som jeg fikk intrykk av, får du problemer hvis du blir stoppet i teknisk kontroll. Her i Norge er det vel krav om at dekk og felger skal holde seg innenfor skjermene eller tar jeg feil Uansett er det bedre en hjulkapsler stemmer det!! hvis det bare hadde vært i tyskland hadde det gått.. for da er det lov så lenge slitebanen er innefor!! gjelder vel hele EU!! men det var litt tøft... Ikke nødvendigvis helt riktig! Se her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=33641#33641 hmmm!! ja leste det!! vanskeli.. men de jeg kjenner har ikke fått igjennom biler med kanten utenfor... men har vel ikke kranglet noe heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Dette var jo ikke så fint da Ville heller valgt kapsler jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Du vil ikke selge de da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå