bmw_fannrem Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Heimlaga pizza er jo det beste uansett synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Heimlaga pizza er jo det beste uansett synes jeg Den er jo grei, men her var det vel snakk om kjøpepizza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 *lager Toro Pasta di Napoli* .. bedre enn frossenpizza. Men kebab frister faktisk litt nå som dere sier det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 ops Da blir det vel en knapp på gode gamle grandiosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 *venter på frossenpizza* Gunnar, bislet > tonita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Orginale Capricciosa er nok den jeg spiser mest av. Blir mye av den på meg nå som typen er på sjø'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg har litt sansen for halvfabrikat-greiene til Toro. 2 tynne bunner m/pizzasaus og så lesser man bare på det man har og har lyst på. Ellers går det mye i Grandiosa for tiden, enten med kjøttdeig og løk eller pepperoni. Er jo farlig enkelt med en frossenpizza når en kommer sulten hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 GRANDIOSA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Rally- BIG ONE!! MMMMMmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 siden vi har personalbutikk på Stabburet bli det nok litt for mye grandis på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Favoritten her er Grandiosa Pepperoni med Salatmesterens hamburgerdressing... Nå skal jeg også innrømme at jeg ikke har smakt så mye annet enn de forskjellige grandiosaene og big one'ene, men hvorfor skal jeg det når G P er godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Lag den sjøl din slask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 siden vi har personalbutikk på Stabburet bli det nok litt for mye grandis på meg.. Masse billig digg på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 G R A N D I S :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Jeg holder en knapp på Grandiosa pepperoni... men har jeg muligheten og tid til og lage egen så ville jeg ha gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå