Gå til innhold

Vilken kjøpe pizza er best?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"La Pizza" tar ALT av andre frossenpizzaer! den er ikke så stor og koster 30 riksdaler på REMA 1000, men det er det en grunn til! Anbefales!

Tenkte jeg bare skulle nevne det; har en kompis som spisste frossenpizza hver dag, 2 ganger om dagen i TO UKER! (Jeg tellte over pizza-eskene) sykt :shock::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikker ut å kjøber kebab i dag jeg nam nam

Her har vi riktig holdning!

<- spiste på bislet kebab i går :)

spiste der idag, en deilig kyllingmiddag

ååååå bilset kebab er jo den beste da... sukk sånn har de ikke i Trondheim nei.. sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, har kommet en ny kjøpepizza i butikken her i området, har den på helgø å madla handelslag, den heter så mye som Mmmm... og er kanon god, stor som et beist med ost, kjøttdeig, bacon å løk. Ligner litt på pontis pizza.. den koster litt mer nn vanlig "høne-pizza", 80,-, men føler den er verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ristorante Pollo.......*romle*

aldri smakt, kor selges denne? med eller uten fleins sopp?

Ristoranta Pizza Pollo heter den vel helt korrekt. Hvit eske litt større enn Orginale. Den har røkt kylilng, mais, spinat(overraskende godt) og mozerella-ost.... Den er utrolig god, og er akkurat en fin porsjon for èn. Selger den på Rimi, ICA ihvertfall... Men mener å ha sett den flere plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la mia pizzeria skinke og mozarella ost er god, men jeg synes du får så lite for pengene...den pizzaen er LITEN.

Pariser pizza fungerer også ganske bra, men lite mat for penga :lol:

Det beste er uten tvil hjemmlaget pizza :D INGENTING slår den 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...