Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
dolly er bra ass. nr 17 uten den derre jalapenosen er digg.

For ikke å snakke om Nr 10. Den er genial!!!!! :shock::D:shock::D

Nei... Bankers er pizzaen for de som ikke tør å prøve noen andre pizzaer...

Skrevet

Brennheit er tingen!

Skrevet

Jeg har prøvd alle, men det er den jeg liker best.... :wink:

Skrevet

Har du prøvd en av de nye av året da? nesten det samme som bankers, bare at kjøttdeigen er byttet ut med biffkjøtt.... den er nammenam:D

Skrevet
Har du prøvd en av de nye av året da? nesten det samme som bankers, bare at kjøttdeigen er byttet ut med biffkjøtt.... den er nammenam:D

Hmmm.... Nei, har ikke vært på Dolly på noen mnd nå. Alt for sjelden i byen vettu. Bondetamp uten bondegård jeg :wink::D Men jeg skal ivei å prøve ganske snart tror jeg. * Er veldig fristet *

Skrevet

Er enig i at Bankers er god. Den er liksom grunnlaget for hvordan en pizza skal være. Sult er derimot en av favorittene! :)

Vi kjøper mye Dollypizza til overtidsmat på jobb og det pleier nesten alltid å være en Bankers med i bestillingen.

Vi har forresten flere ganger fått levert over 30 Dollypizzaer på en gang. Hvert år etter en revisjonsstans er det pizza til alle mann og da blir det mange esker. :)

Skrevet
Er enig i at Bankers er god. Den er liksom grunnlaget for hvordan en pizza skal være. Sult er derimot en av favorittene! :)

Vi kjøper mye Dollypizza til overtidsmat på jobb og det pleier nesten alltid å være en Bankers med i bestillingen.

Vi har forresten flere ganger fått levert over 30 Dollypizzaer på en gang. Hvert år etter en revisjonsstans er det pizza til alle mann og da blir det mange esker. :)

Nam nam.... Der kunne jeg tenkt meg å jobbe også, med sånne frynsgoder..... :D:P:D

Skrevet

Nam nam.... Der kunne jeg tenkt meg å jobbe også, med sånne frynsgoder..... :D:P:D

Det er faktisk udfattelig mangen bedrifter som kjøper overtidsmat hos oss:P

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...