Gå til innhold

Vilken kjøpe pizza er best?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du prøvd en av de nye av året da? nesten det samme som bankers, bare at kjøttdeigen er byttet ut med biffkjøtt.... den er nammenam:D

Hmmm.... Nei, har ikke vært på Dolly på noen mnd nå. Alt for sjelden i byen vettu. Bondetamp uten bondegård jeg :wink::D Men jeg skal ivei å prøve ganske snart tror jeg. * Er veldig fristet *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at Bankers er god. Den er liksom grunnlaget for hvordan en pizza skal være. Sult er derimot en av favorittene! :)

Vi kjøper mye Dollypizza til overtidsmat på jobb og det pleier nesten alltid å være en Bankers med i bestillingen.

Vi har forresten flere ganger fått levert over 30 Dollypizzaer på en gang. Hvert år etter en revisjonsstans er det pizza til alle mann og da blir det mange esker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at Bankers er god. Den er liksom grunnlaget for hvordan en pizza skal være. Sult er derimot en av favorittene! :)

Vi kjøper mye Dollypizza til overtidsmat på jobb og det pleier nesten alltid å være en Bankers med i bestillingen.

Vi har forresten flere ganger fått levert over 30 Dollypizzaer på en gang. Hvert år etter en revisjonsstans er det pizza til alle mann og da blir det mange esker. :)

Nam nam.... Der kunne jeg tenkt meg å jobbe også, med sånne frynsgoder..... :D:P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam.... Der kunne jeg tenkt meg å jobbe også, med sånne frynsgoder..... :D:P:D

Det er faktisk udfattelig mangen bedrifter som kjøper overtidsmat hos oss:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...