BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 dolly er bra ass. nr 17 uten den derre jalapenosen er digg. For ikke å snakke om Nr 10. Den er genial!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 dolly er bra ass. nr 17 uten den derre jalapenosen er digg. For ikke å snakke om Nr 10. Den er genial!!!!! Nei... Bankers er pizzaen for de som ikke tør å prøve noen andre pizzaer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 dolly er bra ass. nr 17 uten den derre jalapenosen er digg. For ikke å snakke om Nr 10. Den er genial!!!!! Nei... Bankers er pizzaen for de som ikke tør å prøve noen andre pizzaer... Brennheit er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 dolly er bra ass. nr 17 uten den derre jalapenosen er digg. For ikke å snakke om Nr 10. Den er genial!!!!! Nei... Bankers er pizzaen for de som ikke tør å prøve noen andre pizzaer... Jeg har prøvd alle, men det er den jeg liker best.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Har du prøvd en av de nye av året da? nesten det samme som bankers, bare at kjøttdeigen er byttet ut med biffkjøtt.... den er nammenam:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Har du prøvd en av de nye av året da? nesten det samme som bankers, bare at kjøttdeigen er byttet ut med biffkjøtt.... den er nammenam:D Hmmm.... Nei, har ikke vært på Dolly på noen mnd nå. Alt for sjelden i byen vettu. Bondetamp uten bondegård jeg Men jeg skal ivei å prøve ganske snart tror jeg. * Er veldig fristet * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Er enig i at Bankers er god. Den er liksom grunnlaget for hvordan en pizza skal være. Sult er derimot en av favorittene! Vi kjøper mye Dollypizza til overtidsmat på jobb og det pleier nesten alltid å være en Bankers med i bestillingen. Vi har forresten flere ganger fått levert over 30 Dollypizzaer på en gang. Hvert år etter en revisjonsstans er det pizza til alle mann og da blir det mange esker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Er enig i at Bankers er god. Den er liksom grunnlaget for hvordan en pizza skal være. Sult er derimot en av favorittene! Vi kjøper mye Dollypizza til overtidsmat på jobb og det pleier nesten alltid å være en Bankers med i bestillingen. Vi har forresten flere ganger fått levert over 30 Dollypizzaer på en gang. Hvert år etter en revisjonsstans er det pizza til alle mann og da blir det mange esker. Nam nam.... Der kunne jeg tenkt meg å jobbe også, med sånne frynsgoder..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Er enig i at Bankers er god. Den er liksom grunnlaget for hvordan en pizza skal være. Sult er derimot en av favorittene! Vi kjøper mye Dollypizza til overtidsmat på jobb og det pleier nesten alltid å være en Bankers med i bestillingen. Vi har forresten flere ganger fått levert over 30 Dollypizzaer på en gang. Hvert år etter en revisjonsstans er det pizza til alle mann og da blir det mange esker. Nam nam.... Der kunne jeg tenkt meg å jobbe også, med sånne frynsgoder..... Det er faktisk udfattelig mangen bedrifter som kjøper overtidsmat hos oss:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Noen som har prøvd dem nye grandisene? kjøpte en av hver nå jeg,tengte jeg skulle smake en i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg spiste tacovarianten i går. Kan ikke si det var noen stor opplevelse. Kjøttdeig & løk + Pepperoni er best hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Taco-en er helt på trynet. Orginale er best gitt. Men nå over til noe helt annet - hvitløksbaguetter! *hente* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvitløksbaguetter er good men det er jo et mareritt for kolleger på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 ja d er digg ja. men ikke for dama vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Oslo Kebab og Pizzahus i grønland, deilig pizza der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå