Aguilera Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Prøver igjen jeg også... Ønsker å kjøpe en M3 eller en M-Tech front, billig... Gjør ikke noe om den er litt skadet, det fixer vi selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 har en frontleppe jeg. typen dtm eller noe til e36. ganske pen den vist du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 23, 2005 Share Skrevet April 23, 2005 nypris er 1495 med moms. vist du er int kan vi nok bli enige. denne er ikke lakkert og kun brukt på bilen 1 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 vil ikke ha den. vil ha m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Ja viss du har en billig liggendes kan jeg godt kjøpe Er desperat nå!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 23, 2005 Forfatter Share Skrevet April 23, 2005 Jo, men jeg har ikke råd til å handle en ny en...må få taki en brukt Har ikke så altfor mye penger fortiden, men vil ha bilen i orden forde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 står en m3 fanger på billisten til 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Åh, fristefriste Er lekker den der fronten assåh....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Var egentlig ute etter M3/M-Tech, men denne fangeren her har jeg funnet i en annonse til kun 1500,- Uten gitter og tåkelys da... Får vel endel mobb her inne om jeg kjøper den Er jo "feil" med E46 look på en E36.... Men jeg liker den jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Helt enig, det viktigste er at du liker bilen din selv og ikkje bryr deg om ka andre kan finne på å sei om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 25, 2005 Forfatter Share Skrevet April 25, 2005 Synes ærlig talt det ser heftig ut på den gule der... Sendte mail til selgeren, og sa jeg kjøper viss jeg får den for 1000,- Heheh, kan gi 1500,- inkl. frakt Men som sagt uten gitter og tåkelys? Er det lurt....? Har hørt tåkelysa til den koster 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Tåkelys er oppskrytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg vurderer faktisk å montere sorte deksel i stedet for tåkelys. Synes egentlig ikke det gir noe all verdens med tåkeys. Kunne kanskje brukt de hullene til luftinntak heller..... Hmm, vanskelig å bestemme seg for egentlig. Gitter er billig å kjøpe. Koster ikke mye på en stylingbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 Hmm ja... jeg har jo ikke tåkelys orginalt.,.. er vel kanskje et he****s arbeid å trekke ledninger og fixe bryter da? Viss det er mye pes så gidder jeg ikke... lager bare noe annet der inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå