///M Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1113437835912?finnkode=5346414&sid=6aeEGMw72702758&pos=154 synes denne var billig jeg, har sett en annen til 80.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Så ikke så dum ut den nei... Avhenger jo litt av at all rusta er tatt på en god måte oxo da... Så den ikke bobler seg fram senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Såg bra ut den..2002 er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 hmm..aldri sett bilen eller hørt om vedkommende..bor rett utom kristiansund vedkommende ser jeg på bosted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Har set etter 2002 jeg og... men den fargen han har valgt er ikke min favorittfarge akkurat.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Jeg har heller ikke sett noe til den bilen her i distriktet, som 325Coupe nevner lengre oppe. Men det ruller langt heftigere 2002`er på Frei, om han ikke har solgt den da. Det siste jeg hørte var utg.punkt 321hk M3 motor + turbo. Skulle vel kunne gi nok respons det, siden bilen også skal være betydelig lettet. Har faktisk ikke sett noe til den bilen på LANG tid heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 18, 2005 Share Skrevet April 18, 2005 Du snakker om den Blålilla 2002´en? Den går noe sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 19, 2005 Share Skrevet April 19, 2005 2002 er en tøff bil!. hehe den var jo bra billig til å se sånn ut da? syntes jeg da:P jeg har 1602 jeg da.. hehe litt mindere motor men.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 jeg synes den var dyr. det er jo en gammel bil. og den er tydelig ikke komplett. Se listene rundt kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 Jeg har heller ikke sett noe til den bilen her i distriktet, som 325Coupe nevner lengre oppe.Men det ruller langt heftigere 2002`er på Frei, om han ikke har solgt den da. Det siste jeg hørte var utg.punkt 321hk M3 motor + turbo. Skulle vel kunne gi nok respons det, siden bilen også skal være betydelig lettet. Har faktisk ikke sett noe til den bilen på LANG tid heller. den RS-blå som Fiske eier du tenker på? den har jeg sittet på med..å fyyyyyyyyyy faen hvor det går..men tror den står fraplukket i garasje for Mer power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 20, 2005 Share Skrevet April 20, 2005 denne er ganske god... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Så ikke så dum ut den nei... Avhenger jo litt av at all rusta er tatt på en god måte oxo da... Så den ikke bobler seg fram senere... jeg ga 5tusen for min! slå den a! hehehe.. det var faktisk ikke "mye" rust på den heller... men litt svesing må nok til:P hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå