Gå til innhold

Bmw 2002


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke sett noe til den bilen her i distriktet, som 325Coupe nevner lengre oppe.

Men det ruller langt heftigere 2002`er på Frei, om han ikke har solgt den da. Det siste jeg hørte var utg.punkt 321hk M3 motor + turbo. Skulle vel kunne gi nok respons det, siden bilen også skal være betydelig lettet. Har faktisk ikke sett noe til den bilen på LANG tid heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett noe til den bilen her i distriktet, som 325Coupe nevner lengre oppe.

Men det ruller langt heftigere 2002`er på Frei, om han ikke har solgt den da. Det siste jeg hørte var utg.punkt 321hk M3 motor + turbo. Skulle vel kunne gi nok respons det, siden bilen også skal være betydelig lettet. Har faktisk ikke sett noe til den bilen på LANG tid heller.

den RS-blå som Fiske eier du tenker på? :D

den har jeg sittet på med..å fyyyyyyyyyy faen hvor det går..men tror den står fraplukket i garasje for Mer power 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så dum ut den nei... Avhenger jo litt av at all rusta er tatt på en god måte oxo da... Så den ikke bobler seg fram senere...

jeg ga 5tusen for min! slå den a! hehehe.. det var faktisk ikke "mye" rust på den heller... men litt svesing må nok til:P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...