Custom Edition Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 opp klokka halv 8 for 4-hjulskontroll som tok 4,5 time men endelig godkjent i vognkortet alt på bilen nå tømt "vannet" som GS fylte på på oljeskift på tirsdag og fyllt på Valvoline 10w40 Max Life i håp om at den lille tikkelyden som kom etter jeg var på GS forsvinner når den får kjørt seg og smurt seg med den "rette" olja..håper jeg nå er det friends på tv2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Sto opp klokka 3 i natt, jobba til halv 10... Dro i banken og betalte litt husleie, Videre til Bilsalongen og fant meg bil som blir seriøst vurdert, og så på jobb igjen klokka 2....ferdig klokka 8 i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Dagen i dag... Jeg sto opp kl 06.40 etter og ha sovet 4 timer, dusja og heiv på meg klærne og kjørte oppover for og hente Leonard (går i samme klasse på Flyfag VK1 i bodø) men der fant jeg ut at jeg egentlig var litt for trøtt til og kjøre så Leonard kjørte til byen mens jeg slappet av. På skolen startet dagen med litt morgentrim som gjorde at jeg ble noe kvikkere. Samt hylingen av akkumenlatoren når man slipper ut nitrogenet helper på I langfri kjøre jeg og fikk vasket bilen Noe som altig gjør meg glad. Uttafor skolen fant vi en intresang vinkel og ta bilde i... resultatet ble bedre enn forventet. Og er det noe man kan ta er det et lavprofilbilde Og Leonard kan det med og ta bilder av mye rart... Så ble det pause igjen der det ble server Kaker og Muffins samt kaffe og brus... Det var da jeg så ut av vinduet... det BEGYNTE OG REGNE! Og jeg som har vasket bilen nettopp! det kunne ikke gå bra... men neida... jeg fikk lov til og rygge bilen inn i Hangaren Etter det kjørte jeg hjem og laget Hamburger og er nå på tur ut for og trene på Spenst... Noe har nu skjedd i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Så måtte jeg ut og trene litt hest, siden det er stevnestart på lørdag, og vi skal jo selvfølgelig vinne! Lørdag som i morgen, eller neste lørdag? Dama skal på stevne neste lørdag. Hvor er det du rir stevner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå