Gå til innhold

Montering av kromlister på grill til e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Benyttet sjansen på Ebay.com, mens dollaren var lag, og skaffet meg et kromlist-sett til $ 18 USD, som er ca kroner 120,- :D

Monterte dette i går, og tok noen bilder underveis. Tenkte legge det ut her, slik at folk kan se forskjellen. Veldig fornøyd jeg ihvertfall! :lol::lol:

Brukte en liten time på det, og det gikk veldig greit. Bare å klemme dem på plass. Det som tok litt tid, var å kutte endene på listene, slik at de passet godt på plass.

Her er med gamle blinkers og grill:

f%f8r.jpg

Grill før:

grill%20f%f8r.jpg

Utstyr og lister:

utstyr.jpg

Halvveis... Ser godt forskjellen her:

halvveis.jpg

Ferdig:

ferdig.jpg

Hvite blinkers og ny grill:

ferdig2.jpg

Er meget fornøyd så langt! Så kommer resten etterhvert ;) Anbefales!

Skrevet

Mens jeg skiftet dekk på pappas e39 så lakkerte han grillen i krom, det ble vanvittig tøft! Men jeg må si at det gjør seg MYE bedre sammen med nye typen lyktene, men det er vel kanskje greit og ta en ting av gangen? :wink:

Skrevet

Er generelt ikke glad i krom, men dette ble veldig pent etter min mening.

Spørs om jeg ikke må revurdere mitt syn på krom ihvertfall på biler som har lyse lakkfarger. Her skal det investeres :)

Skrevet

Ble veldig fornøyd med forskjellen her. Absolutt verdt det....(selv om jeg kutta meg i tommelen... :cry: )

Ser at dollaren har tatt kurs rett opp nå, så bestilte lyktespoilere nå i dag på Ebay.com. Kostet 24,50 USD, som blir ca 160 kr. Ferdig levert på døra ;)

Skal ha disse på når jeg monterer angel-eyes nå snarlig... 8)

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Har sett bilen til Silverback in real life med den nye grillen og blingersene. Ble meget bra.

mhane: det er ikke bare lyse biler det blir fint på. Jeg gjorde det samme i fjor sommer. Og ble meget fornøyd.

Nå har det bare blitt enda bedre. Nye lykteglass og fjerna lyktelistene. Har desverre ingen bilder av den siste "modden".

DSCN1108.jpg

DSCN1111.jpg

Skrevet

Mr.Stream

innlegget og bildene av den grønne 3eren, har du kjøpt ny komplett grill, eller har du handlet på ebay som de andre?

Hvorfor har du fjernet øyelokkene?

Skrevet

Jeg kjøpte komplett grill hos Schmiedmann i Skien. faktisk original BMW del.

Var lei av listene. Synes bilen er mye finere uten. Og så ser hele fronten nyere ut nå med helt blanke lykteglass uten steinsprut eller dugg. Sleit med masse dugg i lyktene i vinter.

Skrevet

Har forøvrig bytta ut de hvite framblinkersene til grå. Synes at de hvite stakk for mye ut i forhold til de mørke hovedlysene.

Her ser du forskjell på hvit og grå blink:

DSCN1150.jpg

Skrevet

Bra tips, kjører selv en grå 3er med orange blinkere for tiden, og du vil altså anbefale grå blinkere? hvor får jeg dem? GS bildeler?

Et annet spm, vet du hvor man kan få tak i billige dekorlister til interiøret (eks sølv)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...