Gunnar Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Aaah. 16 grader i skyggen og strålende sol her nå, har vært og spist is med dama på brygga i Horten. Utrolig deilig! \:D/ Så nå er det bare vaske bil for så å suse rundt med soltaket på vidt gap og masse digg sommermusikk høyt på stereoen - det er livet det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Fint vær her i trøndelag også men det er ikke så alt for varmt da. Jeg synes det er mere vårstemning enn sommerstemning her omkring i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Har vert fint vær i to uker her hvor jeg bor nydelig å slappe av i solen, for ikke å snakke om damene som får mindre å mindre klær på seg liker sånn hehe Digg o cruise med soltaket opp og vinduene nede med høy musikk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 bortskjemte søringer ass.. her er det sludd-byger og fittekaldt tror snart jeg flytter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 bortskjemte søringer ass.. her er det sludd-byger og fittekaldt tror snart jeg flytter!! Her i Danmark/Århus er utetemperaturen nå klokken 18:15 ca. 17 grader...i morgen tror jeg vi når et par og tyve grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 ahhh. ikke si mer, jeg dør av misunnelse. menneh.. sommern kommer vel hit en gang rundt august.. jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Vaska bil og lagt om til sommerdekk tidligere i dag jeg. Solgte nettopp bilen. Savner den allerede etter 30 min uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Vaska bil og lagt om til sommerdekk tidligere i dag jeg. Solgte nettopp bilen. Savner den allerede etter 30 min uten. Vet hvordan du har det. Føler med deg Hva skal du ha deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hmz, noen som har det Grått og overskyet her idag...noen regndråper også Takler ikke mer sånnt nå, tror jeg må flytte til syden viss det ikke skjer drastiske endringer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 Hvor er det dere bor hen? Kanariøyene? Kvirrevitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 15, 2005 Share Skrevet April 15, 2005 off savner stavanger jeg ass. men der vel dritt vær dr og for tiden. kr.sand som er tingen er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 JEG VIL HA BIIL:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Hmz, noen som har det Grått og overskyet her idag...noen regndråper også Takler ikke mer sånnt nå, tror jeg må flytte til syden viss det ikke skjer drastiske endringer snart!! Ryktene sier at det er nydelig vær i Stavangerområdet i dag, så nå klager du kanskje ikke lenger? På østlandet er det ganske grått i dag, men oppholdsvær. Mistenker at dere har fått været vi hadde i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Her i Skien er det relativt bra vær....15 grader i skyggen og sola skinner! Men det er ikke like kult å sitte inn på jobb og se ut på det fine været.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Ryktene sier at det er nydelig vær i Stavangerområdet i dag, så nå klager du kanskje ikke lenger? Jeg har vært i Stavanger og sett på Rally i dag. Været har vært helt konge og det har vært mye morsomt å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå