Gå til innhold

Vurderer E46...

WebGeek
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan få kjøpt min! Riktignok noe mer kroner men så får du en meget velholdt bil som har gått halvparten,6syl og MYE utstyr!

jeg har bestilt meg ny(stv) som kommer om noen få uker....

ta en titt her

http://www.autodb.no/car/searchframe.ph ... st5=715301

Masse bilder her

http://foto.vg.no/show_album.php?aid=651080

Takk for tilbudet men de 60 000.- ekstra blir nok litt mer enn jeg hadde tenkt meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3.jpg

Disse du tenker på?

JAH! :D

Hva heter de? Og koster de mer enn bilen de eller? :roll:

jeg har noen sånne felger, alle er kantkjørte og dekka kan du bare glemme, så hvis du kan sende felga inntil retting og sånt og kjøpe nye dekk sparer du vel mye penger, koster vel oppimot 30.000kr de der, vet ikke hvor mye nå men kosten 30.000 når kompisen min kjøpte dem, du kan få dem billig av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3.jpg

Disse du tenker på?

JAH! :D

Hva heter de? Og koster de mer enn bilen de eller? :roll:

jeg har noen sånne felger, alle er kantkjørte og dekka kan du bare glemme, så hvis du kan sende felga inntil retting og sånt og kjøpe nye dekk sparer du vel mye penger, koster vel oppimot 30.000kr de der, vet ikke hvor mye nå men kosten 30.000 når kompisen min kjøpte dem, du kan få dem billig av meg

Takker så mye for tilbudet, men jeg må først bestemme meg for om jeg tør å bruke 150 000.- på bil først... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, bilen din så frisk og sporty ut?

Du har også en 4-dører, men hva slags front har du? Ser ut som aero-dynamic fronten til 2001 mod.? Passer den? Jeg har en 2000 mod. sedan men ulik front?

Har du større hjuk bak? 18""

Er din senkning lik min fabrikk-senkning?

Beautiful Mechanical Wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, bilen din så frisk og sporty ut?

Jo, takk :)

Du har også en 4-dører, men hva slags front har du? Ser ut som aero-dynamic fronten til 2001 mod.? Passer den? Jeg har en 2000 mod. sedan men ulik front?

Den fronten jeg har går under en del forskjellige navn. De fleste kaller den M-tech II fordi den tok over etter Aero-fronten (som mange kaller M-tech I) som ser slik ut:

DSC00003-vi.jpg

Så vidt jeg vet ble M-tech II levert på biler fra og med 2001 med M aerodynamikk-pakke. Min front er altså ettermontert. Opprinnelig hadde jeg en standard før-facelift front uten tåkelys.

M-tech II kan fås til alle e46 bortsett fra compact.

Har du større hjuk bak? 18""

Jeg har samme hjul på alle fire hjørner. 8,5x18" felger med 225/40-ZR18 Yokohama AVS-Sport dekk.

Er din senkning lik min fabrikk-senkning?

Jeg har et senkesett som heter Apex Sport kit. 35mm foran og 35mm bak.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kilronan: Du har ikke et bilde av bilen din fra siden?

Vurderer hva som blir penest senking til 17" og 18" (etter hvert) om dagen...

Er jo mange sett som senker 60/40 osv. er det da 60 i front og 40 bak?

Jeg skal uansett ikke ha mer enn 40/40. Jeg blar gjennom masse gallerier for å finne bilder, men blir ikke helt klok på hva som ser best ut.

Det ideelle er vel at mellomrommet mellom hjulbuen og dekket er lik foran og bak? Betyr det at jeg må ha mer senking foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3q97qf6c]Kilronan: Du har ikke et bilde av bilen din fra siden?

Joda, det har jeg jo. Estetisk sett så kunne den sikkert vært en cm lavere foran, men så lenge jeg bor i Norge og er nødt til å kjøre på norsk vei så er det uaktuelt. Jeg har akkurat mange nok skraper under frontfangeren.

CRW_0868.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...